Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

December 4

I dagens lucka har ni chans att vinna ett presentkort på 100 kronor från beccadesign.se!
Det enda ni behöver göra är att klicka på denna knappen -->

och lämna en kommentar! :) Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)

Postat av: katja

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: Maria

Jag vill vara med, det finns så himla mycket fina smycken hos beccadesign! :D

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: MyzaaN

jag är med :D har gillat som my thulin sedan tidigare :D

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Emma

Jag är med ! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: Nicco

Jag är med :) Har även gillat :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: Isabelle

Jag är gärna med!
Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: Marie

Jag har startat en ny blogg med inspiration från KBP.
Kika gärna in och skriv något om vad du vill läsa i en ny favoritblogg så ska jag se till att era önskningar uppfylls!
Tänkte att den inte ska handla så mycket om mig själv, utan mer om inspiration och självförtroende.
http://tiominuter.blogg.se/

Postat av: Marika

Kikar in och säger hej :)

Postat av: Melinda Johansson

jag är med! har gillat:)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Do you wanna know who it is???

Hej!Jag vill tipsa om att jag har en julkalender på min blogg(bloggkalender) Under luckorna kan du hitta tävlingar,roliga videos,tips och mycket mer!!

Postat av: Annie

Jag är med ! :D

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! :D
Gillar redan på facebook från tidigare tävlingar! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: paulnagavelin

Skulle du vilja sprida din blogg ännu mer och få chansen till fler läsare ? Isåfall klicka dig in på min blogg så hittar du länken till sidan du kan anmäla dig på ! :)

Och är du sugna på feta rabatter ? Isåfall finns det mer info på bloggen! :)

Postat av:

kul! fin blogg :)

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Jag är med. gillat
Johanna Turkos på Fb

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)


Felicia

Postat av: Mathilda

Jag är med(:
Det är så kul när folk har kalendrar på sina bloggar!

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är hemskt gärna med! Gillar på Facebook som Ina Jonsson. Om jag vann skulle jag vilja ha ett av dem fina kamerasmyckena, kram!

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Ulla

Jag är med. Ulla Olsson på FB.

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Jag är med <3

Gillar pa FB med namn Sofie Altuntas Lindholm

HOPPAS

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Nathalie

Är du en directioner som oss? Kolla gärna in vår blogg om just One Direction då! :) -> http://theonedworld.blogg.se

Postat av: Sandra

'Jag är meed!

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: kajza

Jag är med! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Johanna Falk

Jag är med :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :) alla vinnare publiceras den 24:e december! :)glöm inte delta i morgondagens lucka! :)

Felicia

Postat av: Sophie

Jag är med och tävlar! =)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Marie&Noel&Matheo

Jag är med och tävlar! =)

Svar: kul att du är med och deltar i julkalendern hos mig, delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Emma Ek-Granstrom

jag är med, har gillat sen tidigare oxå :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Malin Sirviö

Jag är med, heter Malin Sirviö på facebook :D

Svar: kul att du är med och tävlar! :)delta gärna i dagens lucka också! :)
Felicia

Postat av: Cajsa Gräsberg

jag är med! :)

Svar: kul att du är med och tävlar! :)glöm inte att fortsätta delta i mina luckor, alla är fortfarande öppna! :D
Felicia

Postat av: Julia Konneus

har redan gillat för länge sen lalallalaaa jag är med kram ha en bra dag :)<3

Svar: kul att du är med och deltar, glöm inte att alla luckor är öppna fram tills den 24 december! :)
Felicia

Postat av: Michaela

Jag är gärna med och tävlar!
Gillar på fb: Michaela Lindh
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -