Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 21

I dagens lucka kan ni vinna ett valfritt mobilskal, egendesignat av http://weskins.se , kicka bara på denna knappen -->

och lämna en kommentar med vilken vara ni vill vinna! :)

Jag har även bestämt att alla vinnare dras den 24 december! :)
så som en liten julklapp skrivs alla vinnare ut då! :)



Postat av: nicole kestola 15 år

gillat på fb: nicole kestola@fb
vill vinna egetdesignat! :)
i så fall skulle jag ge det till min bästa vän!
/nikkki.se

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Amanda

Jag vill vinna det här tuffa skalet http://weskins.se/iphone-skins/iphone-4/abstract jättesnyggt ju:]

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

Jag är med! Jag gillar redan de på facebook - Hanna Andersson. :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Hanna - nystartad inspirationsblogg

Jag är med! :DDDDD

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Malin

Jag är gärna med, ett egen designat skal
hade varit kul att vinna och kunna förnya
sin mobil. :) Hoppas på tur.

Har gillat på Facebook. (Malin Gustafsson)

God jul! :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Ella Stork

vill du bli länkad på både min, idas och josefins blogg?
kolla då in mitt senaste inlägg! kram :)

Postat av: SOFIAAERIKSSONN ♥

Jag är med :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Emma

Gillat och jag vill vara med ! :D

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: jennifer

Skulle vilja vinna ett färgglatt skal till Samsung Galaxy S2 :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Sofie Altuntas Lindholm

Önskar vinna detta vackra skal <3
http://weskind.se/iphone-skins/iphone-4s/tanja-metelitsa--2

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia

Postat av: Behind The Camera- fotografi

Jag är hemskt gärna med! Har gillat på facebook som Ina Jonsson! :)

Svar: kul att du är med i min julkalender! alla luckor är öppna tills 24 december! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -