Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

december 12

dagens lucka är en liten julklapp till mig själv! 
Det enda ni behöver göra är att klicka på bilden, och ni får upp spotify och MIN EGNA låt! :)
och lämna gärna en kommentar om vad ni tycker! :)
 

Postat av: Mathilda

Lyssnade på din låt! Du har en jättefin och behaglig röst :) Väldigt duktig, fortsätt med det!

Kram

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Faan vilken snygg blogg du har! (förlåt för att jag svor men jag måste bara få uttrycka mig) asså fattar inte hur man kan vara såå bra på foton (asså omg din header LOVE IT)

STORA JÄTTE KRAMAR FRÅN MOI!

Postat av: Emma

Faan vilken snygg blogg du har! (förlåt för att jag svor men jag måste bara få uttrycka mig) asså fattar inte hur man kan vara såå bra på foton (asså omg din header LOVE IT)

STORA JÄTTE KRAMAR FRÅN Emma Nyström

Svar: åh, tack så jättemycket, värmer verkligen! :)
Felicia

Postat av: Melinda

du är så duktig:O :D

Svar: åh, tack! :')
Felicia

Postat av: [email protected]

hejsan, hur har du gjort din header? :)

Postat av: Tilda

Fin blogg!! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: sandra

Grym blogg! Du är jätteduktig. Duktigare än många andra. Ta till vara på det och utveckla det. Följ dina drömmar och sikta högt!

Svar: åh, tack, vad glad jag blir av dina fina ord! :)
Felicia

Postat av: Terese werkelin

Hej från träningsbloggen!!
Sugen på att komma igång med träningen?!
Få lite tips inför det nya året eller att ta sig igenom snön inför vintern?
Kika in på min blogg så ska jag hjälpa dig nå dina mål till tusen procent!

Hoppas du får en underbar kväll!
/ http://teresewerkelin.blogg.se

Postat av: Anonym - fuck.my.life

Läs om min depression.

Postat av: Mirella .

älskar din design. du är grym på att göra det. vart gör du dina designers?

Svar: åh, tack!! :'DJag gör dom direkt på bloggen :)
Felicia

Postat av: Jackie

du sjunger väldigt bra! Hur har du lyckats lägga upp låtar på spotify egentligen? :) gillar låten "our story"

Svar: åh, tack! :)Det är en tjej som heter Linnea som sjunger den :)
gick in på en sida och fixade det :D
Felicia

Postat av: johanna gullberg!!

helt ärligt du är sååå sjukt grym!! varför söker du inte typ till x factor, i vilket fall som helst fortsätt verkligen med musiken du är grym!
BAMSEKRAMAR FRÅN MIG OCH GOD JUL!

Svar: aw, vad glad jag blir! :'Dtack! ;$
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -