Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Platt mage för dig som är lat!


Postat av: Malin

Bra tips! ;)

Postat av: Julia Lillasyster

Riktigt bra idéer, ska nog testa några av dom. checka in min blogg :)

Svar: vad roligt att du gillade dem! :)kommer inte in på din blogg? :/
du kanske länkade fel?
Felicia

Postat av: Natta

Från vilken källa/hemsida har du hittat denna fakta ifrån? Kände igen detta, och blev sugen på att kolla in lite mer där! :)

Svar: det finns ingen mer fakta :) hittade detta på aftonbladet (står längst upp åt vänster) ! :)
Felicia

Postat av: Natta

Nej, men jag vill gå in på sidan och se om det var den! Kan vara bra att kunna kolla på den igen! Så tänkte om du kan länka den till mig här på din blogg eller så kanske du kan maila mig på [email protected]. Det är min bloggmail. :)

Svar: hm, minns tyvärr inte sidan, sparade den inte :(Vad ville du kolla? :)
Felicia

Postat av: sandra

Bra tips! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -