Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Bio med finaste Linda♥


Postat av: Emma Lannebrink

Har märkt att det är VÄLDIGT många, som skriver ''får jag fråga en sak om dig och adhd'' eller ''förlåt om det är känsligt ämne, du behöver inte svara'' när dom frågar mig någonting.
Ni behöver inte be om ursäkt eller vara osäkra på att fråga, jag svarar jätte gärna på era frågor! Det är bland annat därför jag har bloggen :)

Om jag skulle må dåligt av att prata om adhd eller depression, så skulle jag inte gå ut med det på internet.
Så har ni frågor, FRÅGA PÅ! :D

Svar: har faktiskt inga frågor :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -