Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Asså, Lindman ;)


Postat av: linnea & emilia

Sv: det var verkligen ett snyggt och coolt foto! :)

Svar: åh, jag blir så glad! :')
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Ingen orsak! :D
Du är väl fotograf eller? Tycker alla dina bilder blir så otroligt vackra! ♥

Svar: åh, nejmen sötnos, tack! :')Nej, eller alltså, jag älskar att fotografera, så jag är ju en fotograf på egen hand, men jag har ju inget jobb med det än eller så.. :/
Felicia

Postat av: Bettan

Sv: Yes, skönt med fredag vaa? :)

Svar: ohja! :D
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Jaha, men jag lovar dig, du skulle lätt kunna bli en proffisionell* fotograf! ;))

Svar: sv; åh, vad glad jag blir! :'D
Felicia

Postat av: Bettan

Sv: Japp :) Planer inför helgen?

Svar: inga speciella, sj? :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -