Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tror ingen bryr sig, men ah. Läs om ni känner för det :)

Jag vet inte riktigt vad ni vet om mig, men ni vet troligtvis redan basfaktan..
Så jag drar helt enkelt upp 10 olika saker ni kanske inte vet om mig! :D

1: Jag är i stort sett beroende av frukt.
2: Klänning och kjolar är absolut inte min stil.. Förutom midjekjolar som är okej ibland.
3: Datan är mitt liv när jag har brist på idéer att göra.
4: Så fort jag gjort ett prov, mår jag dåligt.
5: Jag ler alltid, även fast jag inte är glad.
6: Jag älskar att göra låtar, men det värsta som finns är att avsluta dem..
7: Jag bryr mig om folk, ibland kanske lite för mycket..
8: Mitt drömjobb när jag var liten var delfinuppfödare ;3 Men nu är det att bli journalist.
9: Jag måste sluta kata mot folk, det är nog min dåliga sida..
10: Min högsta "äventyrsdröm" är att hoppa bungyjump/fallskärm och att åka till Australien och fota alla djur.




Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -