Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

02 - Min första kärlek

Min absolut första "kärlek" var nog när jag gick på dagis i Jonathan ^^
Fast det var ju inte direkt kärlek, utan vi var bara ihop inte tillsammans med, utan bara ihop som man var när man var liten .. ;d Sen var det väl inget stabilt där heller ;) Sen har jag varit ihop (fortfarande inte tillsammans) men ett antal som jag inte orkar namnge. Men min första riktiga kärlek var Johan. Som ni kanske redan visste... Men ah, han var min första riktiga kärlek iaf och vi träffades när vi var små, och vi gick ju i samma skola så vi ses ju varje dag. Han går i 8:an nu, och ah. Han är ett år yngre än mig.. Vi blev tsm 20/3 2010 och det tog slut 8/7 2010 om jag inte minns helt fel.. Sen var vi nog på G igen.. Tror jag ^^
Och jag kan helt klart säga att jag har saknat den grabben i drygt 9 månader nu.. Men jag börjar komma över honom och känslorna har hamnat på en helt annan.. Vem det är kommer jag faktiskt inte avslöja, för det skulle bara vara pinsamt om han läser min blogg ^^
Och Johan har en annan tjej nu, så det är nog bara bra om jag får upp intresset för någon annan, som jag nog fått :blush:

Postat av: Anonym

Ja, jag läser din blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -