Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagen i Ullared ;)

HAHAHA, jag garvade typ sönder idag xd Jag var ju i ullared och då hade jag på min uglisuit. Som ni ser i inlägget innan. Och helt plötsligt stannar en tant och bara kollar på mig, börjar på fötterna, synar upp mot huvudet och sen ner igen. Så gjorde hon typ så 10 ggr innan hon vände sig om och började gå igen xd

Sen var det ingen som visste hur man kolla diskret på folk tydligen ^^ För alla illglodde typ på mig xd Sen viskade väldigt många högt när jag stod 5 meter ifrån och trodde tydligen inte jag hörde/ la märke till att de peka och glodde xd *KOLLA, EN ONEPICE**PEKAR*
HAHAHA, för charmigt folk alltså ^^

Bilder på det jag köpte kommer inom nästa vecka iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -