Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

11- Mina syskon

Jag drar lite kort om dem också får ni en bild på varje :)
Jag har tre bröder. Vilket innebär att jag är den enda systern.. Sen är alla tre mina riktiga eller vad man säger.. :)
Alla är också äldre än mig, vilket innebär att jag är yngst i familjen, men det har sina fördelar ibland ;) Fast tyvärr även nackdelar...

Ajja..
Det är Albin som är min yngsta bror, han är 18 ( ;o ) iår och han är lång som en stolpe xd och som ni ser på bilden, så är han lite lik barney stinson elle hur han stavas ;d Han är också den enda brodern som bor kvar hemma! :)



Sen har vi min näst äldsta bror och han heter Robin. (22 år) Han har långt hår, är ganska lång och är en superbra fotograf! :) och som ni ser på bilden så är han även rockare, eller vad det heter ;d Och han har ett band med ett bra gäng som heter Causing Chaos :) Dom är riktigt duktiga! :) Han har också flyttat till en egen lägenhet 1 mil ifrån oss...



Sen sist men absolut inte minst så har vi min äldsta bror Freddie! Han är 27 iår :)
Han är biff ;) Och han har också flyttat hemifrån, fast längre bort, typ 4 mil...
Han finns inte så mycket att säga om mer än att han är en bra bror helt enkelt, fast det är ni alla tre! :)

Ah, han är lite redigerad vid ansiktet xd Men ni får tåla det, för jag tycker bilden är grymt cool! :D
Fotografen och redigeraren är brodern över denna! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -