Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

macro (L)

Ni som inte sett bilderna jag har tagit med mitt macro till kameran som jag fick i konfapresent igår får chansen att kolla nu! :)


testade fota blad.

vattenfallet, inte jättebra, men ni får se ändå :)

ros :)

blomma

svamp med grässkugga

fluga

blomma

spec, vinkel för att få fram den fina bakgrunden :)

blad på blomma

det dumma aset trilla ner från trappan, men hann precis fota innan han nuddade marken :D

FAVORIT! maskros :)

Tusensköna lr vad den heter

spec, vinkel för att få fram den fina bakgrunden :)

FAAVVOORRIIT! Älskar den mjuka färgen och att det bara är två färger men olika nyanser :)

blad på blomma

på något vis älskar jag bilden.

blom mitten

skalbagge vandrar på gräs :)

Blad

vindruvsliknande blomma :)

tussilago tror jag ? :)

FAAVVOORRIIT! myrdrottning

blom mitten

Ännu en FAAVVOORRIIT! myrorna kämpar för att få larven till deras bo.

Postat av: K I T T Y ♥

Fin header! OCh riktigt snygga bilderi inlägget, du är skicklig :D

Postat av: Alice.

Coola bilder! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -