Designkurs

2011-09-11
19:58:21

intresserad av en design av mig? :)

Standard - 50-100 kr beroende på hur enkelt ni vill ha det.

Innehåll: 

» Enkel Header;

-
Valfri text & bilder.
» Meny;
- Profilbild & personlig information, 
- Egen designad Bloglovin ikon & Rss ikon 
- Styling av länkar och rubriker
» Kommentarsida; Stylade kommentarer

Övrigt i designen: Enkel bakgrund. Färg eller färdiggjord bakgrund.

avancerad - 100-200 kr.

Innehåll:
- Se tidigare designpaket Standard. 

Exempel på tillval:
» Egen organisering av arkiv & kategorier, mer personlig meny med exempelvis bilder & citat
» Dropdown meny.
» Egen designad bakgrund gjord av mig utifrån dina önskemål
» Mouseover
» Statistikräknare
» Egna Annonser & reklam
» Översättningsfunktion
» Egna rubriker i menyn
» Valfrifärg på kursiv eller fettext
» Skugga i designen
» 2 menyer eller flera
» "Inramade" inlägg
» Eventuellt något annat som du kommer på

Kommentar:
#1: Anonym

Hur kommer jag i kontakt med dig så att du kan göra en design åt mig? mejl? skickade även samma fråga i frågelådan. mvh

2011-10-23 @ 00:43:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: