Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Att vara student

Kan inte fatta att det är sista året i skolan för mig. Sen bär det ut på nya äventyr. Men är det bara jag som känner att pengarna inte räcker till, till allt man vill ha? Jag menar 1050kr i månaden räcker knappast till en ny uppfräschad garderob eller nya prylar till rummet med priserna som är i dagens samhälle.

Varför jag drar upp detta är för att jag tänkte tipsa er om en sida jag hittat, nämligen http://www.kampanjjakt.se/rabattkod, där finns rabattkoder till hur många sidor som helst tex Nelly, asos, stadium och mycket mer! Helt klart värt att kolla på innan man beställer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -