Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Work-in-progress

Har träningsvärk i hela kroppen, på torsdag blir det massage igen, göött.
work-in-progress - schoolwork.
 
Var även inne och kollade på zalando, den där modebutiken på nätet. Den har gått så många gånger på reklamen nu och jag tänkte att jag får väl ta och spana in sidan! Tyckte dock att det var lite dyrt men dom hade en hel del snygga jackor. Den här jackan tyckte jag var jättefin! Men det är väl inte direkt säsong för en sån jacka just nu ;)



Postat av: Sandra

jätte fin blogg :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -