Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Kroken i Foten - hur lyckades jag?

I sommras fastnade jag med foten i en hantel, hahaha, hur gör man det tänker ni då?
Den gick rakt igenom hälen, in på ena sidan, ut på andra.
Chockad som jag var, skrattade jag när det skedde, lång historia dessutom ;)
I skolan gör vi nu en "samhälls-vägg" och detta blir mitt bidrag! ;)

Suddade bilden lite på foten, då vissa kan tycka det ser ganska äckligt ut ;)
 
 
 
 

Postat av: Josefine Anerland

Vilken trolig bild!

Svar: haha, tror du inte på det?Har lagt upp en osuddad bild nu om du inte trodde på det ;)
Felicia

Postat av: Alma

Vilken fin blogg du har! Va gärna med i min tävling på bloggen! kram

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: emilia

haha aj,, de måste gjort sjukt ont !

Svar: Verkligen! väldigt klantit också! ;) haha
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -