Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Pluggtips!

Något som jag vet nästan alla har svårt för är olika pluggstrategier.
Hur ska man plugga? När ska man plugga? Vart ska man plugga? För att kunna få bästa resultat?

Såhär pluggar jag bäst: direkt efter skolan, innan jag blir för trött.
Hemma, själv eller tillsammans med någon där man bara råpluggar och
sedan belönar sig med något. Man sätter en gräns att man kanske ska läsa 40 sidor, sen får man äta den där goda kladdkakan!
Det finns även de som frågar: Vart ska jag plugga? Vad ska jag jobba med efter gymnasiet? Ska jag gå högskola?
 
Då kan jag tipsa om allastudier.se där man kan kolla runt på olika
gymnasium och arbetsplatser för att se vad som passar just dig bäst!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -