Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Snuvig, hostig och halvfebrig..

Precis som rubriken lyder.. 
Jag som aldrig är sjuk annars, blir sjuk just när de nationella är, typiskt..
Men jag går till skolan imorgon oavsett vad, kan inte missa mer i skolan..
 

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Att ha min bild på presentationen för gruppen i en månad.

Svar: jaha, Grattis då! :)
Felicia

Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Krya på dig! Själv börjar man bli frisk igen, hade influensa i 2 veckor :(

Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Sv: ja, influensan var inte å leka med. hade feberfrossa till max och dödsångest. Skönt att det är över nu. Hoppas du slipper det ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -