Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Smoothie!

Myser till det med lite smoothie!

Recept alá Fotokobran.
3 dl mjölk
3 dl hallon
lite socker, hehehe.

Postat av: Sofia

gott :D

Svar: ohja! :D
Felicia

Postat av: lisa

Gör du designer till folk? <3 :)

Postat av: Jessica Högberg

Smothie är gott, jag gör min på ägg och smör;) Knasigt va... hihi. Hoppas du får en fin lördag... Här skiner solen och jag är ledig=))

Svar: hahha, vaa?? Är det gott?
Felicia

Postat av: inajonsson.webblogg.se

åhh såå gott! du kanske kommer ihåg att jag vann en lucka i din julkalender, jag har ännu inte fått mitt pris! tänkte bara kolla med dig om du vet något? jag vann produkter ifrån australian bodycare

Svar: Men vad knasigt, du borde verkligen ha fått dem nu!Angav du rätt uppgifter? :)
Felicia

Postat av: inajonsson.webblogg.se

Jag är säker på att jag uppgav rätt uppgifter! men jag kan kolla igen om det är rätt :)

Postat av: inajonsson.webblogg.se

jag kollade och jag angav rätt adress och allt :)

Postat av: Emelie Jägerbert

Fin blogg du har :)

Postat av: Jessica Högberg

klart det är gott, får nog lägga upp ett recept en dag när solen skiner=)

Svar: det är enormt gott! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -