Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

GLÖM INTE TÄVLINGEN!

Tänkte göra en liten påminelse om tävlingen! HÄÄÄR
 


Det går inte anmäla sig efter 15 mars, så passa på nu!

Och det är ingen idé att anmäla sig om man inte bloggar på blogg.se!

Postat av: ida

Sv: Hihi, jag är redan med och tävlar.. allt bra?? Kram! :)

Postat av: ida

Sv: Det är bara bra.. haft en bra dag?? Kram!!! :)

Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :))
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :))a

Postat av: F E L I C I A

Sv: fyller också 18 iår :D dock väldigt sent..

Postat av: R.s

Hej :) tack för din kommentar i in blogg! Jag är gärna med och tävlar om ett eget domän! Kram!

Svar: kommentera rätt inlägg! :)
Felicia

Postat av: Anonym

Hej :) Riktigt fin blogg!! :) Och grymt fina bilder har du! :) Är det ditt äckta hår eller gör du något med det? :)

Postat av: annsoh

Hejsan! nu har jag kört i gång en tävling på bloggen där du kan vinna ett armband med fjäder på som står för wisdom! Gå gärna in och anmäl dig! :)
http://annsoh.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-ett-armband.html#comment

Postat av: isabella

Såsöt du är på din header! :)

Svar: aw, tack! :)
Felicia

Postat av: Anonym

vilka vann??


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -