Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Caféer!

Mitt favoritcafé var Lilla Blå, men jag tycker de har gått ner sig lite, så jag gillar lilla konditorit bättre!
Men caféer i allmänhet så älskar jag caféer, så himla mysigt! Mysig belysning,
mysig indredning, luktar väldigt gott och är helt enkelt underbart!
Man kan bara sitta och prata om allt och inget!
Att bara sitta där med sin kycklingbaguette och fanta. Titta ut mot gatorna och studera
allt som rör sig. Sitta och skratta och bara ha det trevligt.
ÅH, vad jag älskar caféer!


Ett fik jag inte provat är caféfotöljen, men har sett en jättesöt hyllning till den. Det är en hyllning där
det framgår att det är favoritcaféet och att det är jättebra, så kanske
borde prova det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -