Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ännu en tävling!

För dig som inte fick något förra gången så är det här igen!

I samarbete med Switta.se ger jag bort ännu fler egna domän!
 
Ett eget domän är ett valfrittnamn.se
"valfrittnamn" kan du då ändra till vad du vill !
 
det är inga dolda kostnader!

De enda vilkoren är att du anger antal besökare per dag, och att du sedan kan bevisa det!
Att du går med på att ha reklam på bloggen,
Även att du har din blogg på blogg.se!
 
"hej, jag är med och tävlar, jag har x antal besökare varje dag"
 
(glöm inte ange epost-adress)
 
De som fick förra gången var:
Moaahlgren.se
Majalennwall.se

Postat av: moa

Jag är med! Jag har ca 0-6 besökare varje dag.

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Jaha okej :P skitsamma^^

Postat av: M O A

Hej nu är inlägget uppe, har länkat dig o skrivit tack :D

Postat av: Fanny - foto&vardag

Jag är med och har ca 20 unika läsare och 40-60 sidvisningar, det är inte alls mycket men jag kämpar och ett eget domän skulle hjälpa mig på vägen! :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Ida

Hej! jag är med och tävlar, jag har 700-800 beskökare per dag, Kram

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: amanda

Jag är med och tävlar och jag har mellan 20-50 besökare om dagen

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: sofia

Hej,jag är med och tävlar, jag har ungefär 30 besökare varje dag

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Maja

Hej jag är med och deltar, har ungefär 0-7 unika besökare.

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Kate

Hej, jag är med och tävlar, jag har ungefär 10 besökare varje dag :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Maja

När går denna tävlingen ut?

Postat av: Rebecca

Är med och tävlar! Har haft min blogg i precis en vecka idag och har nu 90-100 unika per dag :)

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Louise

Hej, jag är med och tävlar och jag har ca 20-50 besökare varje dag :)

Vill verkligen vinna nu! Kram

Svar: kul att du är med och deltar! :)
Felicia

Postat av: Maja

Sv: jaha. Lottar du eller är de den som har flest som får ett domän?

Postat av: Ellin

Hej !
Har 0-5 besökare per dag ! Skulle hjälpa mig enormt ;)

Postat av: Julia

Jag är med, har ungefär 150 läsare om dagen :) Kan skicka bild på statistiken om du vill, annars kan du ju kolla på mina videovisningar!

Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Kommenterade i ett annat inlägg med tävlingen, men det kanske är här jag ska kommentera?

Iallafall, jag är med i tävlingen och jag har mellan 20-90 läsare per dag, ibland mer, ibland mindre.
Du ser hur många läsare jag har under varje inlägg, men kan skicka en printscreen om det skulle behövas. I det ditt andra tävlingsinlägg så stod det att man kunde vinna en egen domän via nattstad också? Så, jag antar att det går att göra det?

Ball tävling, hoppas jag vinner :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -