Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

"vad fin du är Felicia"

minns inte om jag har skrivit det på bloggen än, men jobbar iallafall nu för tiden
På badet, är simlärare, haha :)

Idag kom en liten tjej fram och sa "vad heter du?"
"Felicia" svarar jag och pekar på namnbrickan.
"Vad fin du är Felicia" säger den lilla flickan då.
naw, söt unge!
 
 

Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Svar: åh, tack!!
Felicia

Postat av: Sanna Widman

Åh så fint! :)

Fin är du också! :D

Svar: aw, tack! :')
Felicia

Postat av: Emilie le

fin blogg och header, kika gärna in i min blogg. så skulle jag bli skit tacksam :D

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Linda Lövberg Hjären

gulligt :)

Svar: verkligen! :)
Felicia

Postat av: Frida A.

nej, va gulligt! :')

Svar: verkligen! :)
Felicia

Postat av: johanna

nice blogg(:

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: Melinda Johansson

haha, vad gulligt! men hon talade ju sanning:)

Svar: aw, tack! :')
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -