Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

kass fotodag!

Fotade lite idag, fast blev inte alls bra.. Har fixat naglarna nu i allafall,
rätt så nöjd! :)

Postat av: Maja

Snyggt!!

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: ishi

omg så ledsen att jag stör! D: men jag undrar hur du fixar så att det finns translate och allt till din blogg? :)

Postat av: Alicia

Hejsan! ♥
Nu har jag fått tid att blogga igen.
Bytt design mm. Lämna gärna en kommentar om den.

-BlogLovin-
Följ mig och rapportera vilket nummer du blev.
Sedan följer jag tillbaka och rapporterar nummer tillbaks.

Tack! ♥

Postat av: SaraH

Jättefint!

Svar: tack! :)
Felicia

Postat av: lilljonna

Fina naglar!

Svar: tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -