Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Jag har ett värdelöst minne..

Sitter nu i bussen påväg hem, missade min pianolektion, har inte haft någon på hela året, det är dock inte mitt fel då min pianolärare inte kan hitta någon tid som passar oss båda, värda 800 spänn? NEJ, sämst ifrån musikskolan.


Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 35åring

Följ gärna min nya blogg på bloglovin, följer dig fortfarande!!

Postat av: Jessica Högberg

Inte bra, att kunna spela är kul!! =)

Svar: ja, älskar musik! :)
Felicia

Postat av: Wilma

Förlåt om jag är tjatig, men skulle hämskt gärna vilja ha fallande löven nu..skulle du kunna fixa det.? :) bara en fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -