Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

I rather be with you

Sitter här och övar på "tabs" eftersom jag har det i läxa, HAR PRECIS KOMMIT IN PÅ GITARR! :D
Har spelat jättemycket gitarr hemma i mitt liv, men äntligen kom jag in efter den långa kön på mysikskolan! :D
 
Det som blir mitt projekt att lära mig är denna underbara låt!
 
 

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Det är olika, men på just denna bilden hade jag 1/125 f/3.5 ISO 1000

Svar: oj, så pass högt iso? Kan det ha med det fina ljuset i bilden, eller har du någon inställning på typ bildstil ? :)
Felicia

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Ja, jag ville ha bilden ljus, så jag höjde ISO en hel del. Satt inte så stadigt, så ville inte ha längre slutartid. Var inte så bra ljus ute eftersom det var väldigt mulet och grått.

Svar: jaha, okej! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -