Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gött träningspass!

Idag sket jag i springen eftersom att mina knän tar så sjukt mycket stryk på asvalt..
Men var med på styrkan i alla fall och den gick bra och det var gött att köra!

Sista övningen var 90 grader mot vägg, tävling mot laget!
De sista som satt kvar var jag och linda, och efter 4 minuter så satte oss på 3.
Så det blev oavgjort, haha! ;)
 
För er som inte vet vad 90 grader mot vägg är så ser det ut såhär:


Postat av: Jessica Högberg

Darriga ben idag?? ;)

Svar: nja, inte så himla faktiskt ;)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -