Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dumma buss!

Usch, gillar inte bussar, åker bara ifrån en.. Missade bussen idag, BLÄÄ, men pappa kom och hämtade mig
så då gjorde det väl inte så mycket. Men hatar ändå när bussen går tidigare sin tid när man tar en 
anslutningsbuss...

 
 
 

Postat av: Samuel

Missa bussen är inte trevligt haha själv missade jag bussen här i förra veckan och fick stå och vänta tills klockan 23;00 på att min mamma skulle komma och hämta mig.. haha XD

Postat av: Wilma

Ja! Visst äre drygt! Speciellt mina lärare, vi stod ute i skogen i 2 timmar och väntade på en buss! Och på ett annat ställe i stan i 1 timme :/ life is hard.. ;)

Svar: usch!
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -