Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Onlinedejting - vad tycker ni?

Har ni någon gång funderat på hur dejtingsidor fungerar? Eller har ni någon som ni känner som har testat? Vad tycker ni om dejting och skulle ni kunna gå med i en sån här sida?

Jag personligen skulle inte föredra att dejta via nätet, eftersom man inte ser personen på riktigt, det kan lika gärna vara en pedofil som påstår sig vara en annan. Men enligt fakta ska det tydligen vara över en miljon svenskar som har testat detta. Så alltså var nionde person, i snitt, har deltagit i en dejtingsajt.

För de som är intresserade av t.ex. U.S, så hittade jag en sida för statistiken där också http://www.statisticbrain.com/online-dating-statistics/. 

Undra egentligen hur många, av de man känner, som har träffats via nätet? Jag vet en person i alla fall, min "granne", hon träffade sin kille på nätet, dock inte dejtingsite, och de har hållt i tre år tror jag det är?? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -