Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Lite om vad som har hänt under min ickeuppdatering

glömde nämna förra gången jag bloggade att jag hade cyklat till saknade marie och sovit över där!
skojskoj!!

igår blev det ävem kacco, inget stavfel, that's the name of it.
Kacco, haha. Endast för att Emilio skulle äta det ;)
Sen blev det även övernattning där och så blev det upp till jobbet idag igen.
 
Nu väntar jag på att riset ska bli klart så att jag kan göra matlåda inför morgondagens jobb.
Ska även fixa mina tänder imorgon, äntligen!
 
 
 
 
 

Postat av: Liana

Tjenaaaaa Felicia!! Remeber me? ;) Vart gör du att bilderna blir så? Typ att man kan ändra 3 bilder i samma bild?? Jag är EfTER...


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -