Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Är det en konst att spara pengar?

Det finns så himla många som inte vet, vill eller kan hålla i pengar.
hur svårt kan det vara?
Vill man, så kan man, jag lovar!
 
Men för er som vill, men inte förstår att ni kan så ska jag komma med några tips till er!
* välj ett målbelopp
* välj hur lång tid du ska kunna uppnå det på.
* ta beloppet dividerat med antal månader.
* sätt in beloppet på ett såkallat sparkonto.
Sen är det bara att bestämma sig att man ska fixa det, och att man inte får ta av de sparade pengarna.
 
Är det något som man verkligen, verkligen vill uppnå så kan man ju även låna. 
Detta kan du exempelvis göra på http://www.vippi.se
 

Postat av: liana

HAhah,phuuu tur det! ;)
Nej det har jag inte...

Postat av: Victor Björklund

Helt klart. Kan även tipsa om kolla sidan tink.se som hjälper en att spara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -