Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Xlash

 
HÄR KAN ÄVEN NI KÖPA PRODUKTEN! :)

Postat av: Thea

Wow! Den fränaste bloggen jag sett på jättelänge! :)

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Ska också prova det snart. :D

SVAR: Ja, jag såg det. :D Blev jätteglad för det. Vet faktiskt inte riktigt. Vet att jag kommenterade en hel del. :)

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Vad kul att du är med och tävlar. :) Lycka till!

Nej, jag också äran att prova den. Dock har jag varit sjuk så har inte orkat prova den än. :)

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Ska försöka komma ihåg det. :D

Svar: super! :D
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: ah det kan man förstå... blev ju ingen ''riktig'' sommar i år! :(

Postat av: Frida

Så fin blogg du har! Har frågestund nu i min blogg så ställ gärna en fråga! :)

Postat av: amanda

ska bli roligt att se förändringen!

Svar: ja, tycker jag också! :D
Felicia

Postat av: amanda

du lägger upp före och efterbild sen va?! :)

Postat av: ♡ ☮ ✞ ·.¸¸.· ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»* ✞ ☮ ♡

ÅH, ser Xlash överallt !
Funkar det ? :3

BTW, RIKTIGT STILIG BLOGG ANNARS ! :D

Svar: åh, tack! :')Jag vet inte, har inte använt det så länge, vi får se! :D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -