Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

konstnär! ;)


Postat av: Maria

Ett citat jag bara älskar är "I don't need easy, I just need possible" av Bethany Hamilton, en surfare som blev av med sina arm när hon var 13, men hon fortsatte surfa ändå och är grymt duktig! :)

Svar: jaha, väldigt inspirerande citat också! :)Men nu har jag nog valt ett ! :D
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Åh du fick mitt mail va? :)
KRAM

Svar: ja, nu är allt fixat! :)
Felicia

Postat av: Diva's

håller också på med sånt hemma :)

Postat av: Hanna

Mitt favorit citat är "When somebody hurt you, cry a river, build a bridge and get over it". :D
Vad tycker du om det citatet?

Svar: ja, det har jag hört, det är både fint, bra och stämmer bra gör det också! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -