Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

har ni?


Jag har spelat detta på tv och i bil , bilbingo alltså ;)
Men har hört att det är rätt populärt på internet också, men jag tycker det känns lite skrämmande att spela på internet, vet inte varför men det är bara så..
 
Nu för tiden är det nog mer populärt att spela på internet, förmodligen på grund av lathet. Men ja, så länge man kan vinna så är väl det alltid roligt, men jag föredrar i alla fall gammal hederlig j på tv/bil - vis!
 

Postat av: Maria

Håller med dej om att det är roligare med vanlig bingo, alltså irl. Jag har också spelat bingolotto och bilbingo, men mamam spelar lite på datorn, och visst, hon vinner lite ibland. Men allt sköts ju automatiskt så man bara sitter där och kollar på skärmen, roligare irl då det blir lite mer spänning ^^

Svar: ja, det är ju verkligen så! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -