Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

:)


 

Postat av: mikaela

hejhej! mysig blogg du har! har frågestund så titta gärna förbi, vad vill du veta, något speciellt du tycker jag skall fota skriva om, recept? vad vet jag, tack på förhand!! :) <3

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Vet inte om det räknas som kväll än men jag skulle i alla fall påminna dig om att göra min blogg bredareså jag kan lägga upp 800px bilder! :D

Postat av: EBBA

sv: allt är bra med mig!
vad gör du?:)

Postat av: Marre

Åh cool bild fjonken!!! :D

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Det funkade inte.. Kan inte ladda upp 800px bilder i alla fall.. blir precis som när jag gjorde det.. Det kapar en bit av bilden... :/

Svar: inloggningsuppgifterna fungerade inte :/
Felicia

Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

-Mailar de igen ;)

Svar: super! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -