Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Till dig som bor i Sthlm!

Visst är hantverkare bra att ha!
Men känns det riskabelt att anställa dem via internet?
 
Jag fick i uppdrag att tipsa om Den Här Hantverkar sidan och skriva vad jag tyckte!
 
Ärligt talat så tyckte jag att upplägget var lite knasigt och det var ganska svåra ord i texten! Men om jag har uppfattat det rätt så ska man alltså klicka i på högerspalten vad man söker och till vilken ort man vill ha dem. Då får man 6 stycken gratis alternativ i olika prisklasser (om jag har förstått rätt!) Och detta låter ju bra!

Men jag önskar mer information på sidor där man ska beställa över internet, då känner jag mig i alla fall säkrare. Men bra idé i alla fall! Och förstår man det så kanske det är enklare också!
 
Ett annat tips är även att ha lite fler lockande bilder!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -