Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dagens pepp, make time!


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så sant!:)

Postat av: Anonym

sv: vilken linje? :)

Postat av: Anonym

sv: okej jag valde det först men ångrade mig så går ekonomi :)

Postat av: Emma Lannebrink

Ha en bra kväll! :D

Svar: tack detsamma! :)
Felicia

Postat av: Anonym

sv: för att jag kände att ekonomi skulle löna sig mer :)

Postat av: Anonym

sv: det vet jag inte än :p själv?

Postat av: Anonym

sv: koej vad kul :D

Postat av: Anonym

sv: ja men fotograf är så sjukt svårt att tjäna pengar på:(

Postat av: Anonym

sv: ja det låter spännande och kul :D

Postat av: Anonym

sv: vet du om det är bra betalt? :)

Postat av: felicia - fotokobran

hej

Svar: funkade ej
Felicia

Postat av: sara

Fin blogg! Gå gärna in på min och svara på en fråga i inlägger länkning! Vinnaren vinner en länkning hos mig !: )

Postat av: Anonym

sv: jo men ädnå :)

Postat av: Anonym

vad händer idag? :D

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Bra ord. :)

Nu är dagens bloggvinnare utseddd. Kolla in om det blev du, annars anmäl dig gärna igen. :)
http://evaaaahs.se/2012/october/dagens-bloggvinnare-ny-omgang-1-2.html#comment

Svar: deltar igen då :)
Felicia

Postat av: Antonia & Sofia- tvillingbloggen

Svar: Jappjapp det är vi. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -