Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Värd skoldag!

Idag började jag åtta och slutade kockan nio, värt!
 
Men väl hemma så väntade i alla fall ett paket! :D

Postat av: Alicia

Sv: Jag har mailat dig nu :)
-
Kolla in mitt inlägg om bloglovinbyten, inte svårt alls faktist! :) Du kanske är intresserad? :D Ha en fin kväll & helg!

Postat av: Klara

Lyllos dig! Att börja 8 och sluta 9 är ju jättechill! Jag började 8.20 och slutade 15.00 :/

Btw, fin blogg.

Postat av: kaffehörnan

Hejsan
Skönt med kort dag, vad roligt med paket
Ha en fin helg

Svar: alltid roligt med paket
Felicia

Postat av: v i c k y -

hej! kika gärna in på min blogg där jag bl.a skrivit om själförtroende, tips och om min vardag!

kram, vicky

Postat av: Marysia

Skoj med paket:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -