Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Paket - gissa och få en överraskning!


Postat av: katia

Hej, hoppas din måndag har varit bra:)
Kram:))

Postat av: Julia, följ min väg mot att bli supermodell

Hejsan Babe,Kolla In! ------------------------> Www.Juliaalbertine.Blogg.Se

14år - FÖLJ MITT LIV SOM SUPERMODELL

FOTOGRAFERING I SHANGHAI!

Postat av: Nathalie

Sv; Jag har ingen aning, kanske det är kläder? :)

Postat av: Anonym

Jaha okej :)
Rekommenderar du den kameran då?
Tar det lång tid att överföra alla bilder från kameran till datan? har alltid undrat det :D

Postat av: Anna Sörlin

kläder? :)
sv; så lite så :)

Postat av: Anna

Hej! det var jag som kommenterade utan namn :)
skrev jag inte blogghemsidan? :o

Postat av: Elin

Hej, det kanske är sånna här "Slippies Boots"? :)
Dem kostar 299 :- haha det är bara en ren gissning! :)

Jättefin blogg kram! :)

Postat av: H A N N A ♥

Är det något klädersplagg? :)

Postat av: Juliaa

tofflor?:)

Postat av: Elionora svedjeland

Hej!
Var gärna med i min frågestund! Fråga vad du vill och jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg! Kram:)
http://elionora.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Postat av: Juliaa

o9kej :D
dessa : http://www.coolstuff.se/Slippies

Postat av: Anna Sörlin

sv; jaha okej då förstår jag :) då gissar jag på tofflorna: www.coolstuff.se/Slippies

Postat av: Genta

Lampa?

Får man gissa flera gånger? :o

Postat av: Genta

Eller så kan det vara någon plattång/locktång?

Postat av: Genta

Pennor?

Postat av: isabella

jag vet vad det är.. :) en sån där vetekudde som ser ut som en hund/får aa du fattar:)

Postat av: Linnea höök

Jag tror att det är ett par mysiga tofflor ;)

Postat av: Linnea höök

Jag tror det är dessa söta små tofflorna ;) http://www.coolstuff.se/Slippies-Boots

Postat av: Amanda

Slippies boots :) (tofflor)

Postat av: Amanda

filten som heter snug rug. :) VAd har du för blogg "sida" Som ex blogg.se mm? :)

Svar: jag har blogg.se! :)
Felicia

Postat av: Amanda

1.HÖRLURSMÖSSA ? :D

Svar: tyvärr :)
Felicia

Postat av: Leo

Jag tror något som har med fotografering att göra, kanske någon humorsak. En mugg som ser ut som ett objektiv????? :)

Svar: tyvärr inte! :)
Felicia

Postat av: maria

vinställ

Kram
Är det en julklapp till nonn ?
Maria

Postat av: I N A

ett objektiv? förresten, jag är vidare i en fototävling, som nummer 1, rösta gärna på mig: http://justgalaxe.blogg.se/2012/november/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment (förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer felicia)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -