Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Nytt i kameraväskan!


Postat av: HEDI

sv: absolut, ska jag göra en header till dig? så kan du se?

Postat av: HEDI

sv: skicka några bildertill min mail ?:)

Postat av: HEDI

kan du maila mig? :)

Postat av: Marika Saarenpää

Jotack det är bra :) Händer ikv?

Svar: härligt! :)har tänkt att fixa lite med bloggen! :) sj? :)
Felicia

Postat av: Marika Saarenpää

Ok :) Ska bara kolla på tv :)

Svar: okej, vad kollar du på? :)
Felicia

Postat av: Julia 14årig supermodell

Lämna en söt liten kommentar?
Kolla in och du kommer inte bli besviken ----> juliaalbertine.blogg.se

14ÅR - FÖLJ MITT MODELL-LIV - BLI AV MED KOMPLEX

Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra ikväll?
du får gärna klicka dig vidare på min länk i bloggen tipsar om världens bästa webshop nu
KRAM

Postat av: BieberNews

Hejsan! är du en Belieber ? :)
Då har du tur! Här skriver vi om allt hett nytt skvaller om Justin bieber! Kicka in! :) Detta är en ny startad fan blogg tillägnad till Justin bieber! Hoppas du stannar och läser! :)

Svar: ne, det är jag inte, haha!
Felicia

Postat av: Marika Saarenpää

Kollade på fråga olle m.m :)

Svar: jaha, är det bra? :)
Felicia

Postat av: aliengirl- art is my life

Ganska bra med att ha objektiv till sin kamera! ;)
Jag själv skulle vilja ha ett fisheye-objekt till min systemkamera. :)

Svar: ja, det är också snyggt! :)Skulle själv vilja ha ett 50mm 1.4 och ett 18-105, men det är ju lite dyrt, haha! :)
Felicia

Postat av: Emma

Åh, nice!

Svar: hihi, jaa! :D
Felicia

Postat av: Paulina Holmberg

åååh nu är jag stört avundsjuk! har önskat mig ett i julklapp så får väl se om tomten tycker jag har vart snäll i år ;D

Svar: hihi, de är sååå bra! :D Hoppas tomten ger dig ett nu då! :D
Felicia

Postat av: Anonym

Hej allt bra!<3

Postat av: Tuva

Hur gör du texterna ovanför bilderna?

Svar: i photoshop! :)
Felicia

Postat av: rememberthiis.blogg.se

nice :D

Svar: ja! :D
Felicia

Postat av: clara

Vill också ha det objektivet! :):)

Postat av: mooollys.blogg.se

gemig :D

Svar: haha, det äger! :D
Felicia

Postat av: Celine Ekelund

har också ett sånt :)

Svar: det äger! :D
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -