Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Man är ju inte alltid fullt seriös..


Postat av: WilmaL

Hihi, bilden var ju fin!!

Postat av: H A N N A ♥

Grymt snygga jeans, vart har du köpt de? :)

Postat av: MoaKaarlsson.

Hejhej! fin blogg, allt bra med dig? :)
kram!

Svar: sv; åh, tack! :)jadå, bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Okej, det finns ett par typ lika dana fast svarta på ginatricot..

Postat av: Emilia

länkbyte? jätte fin blogg

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Snygga byxor :D

Svar: sv; åh, tack! :)
Felicia

Postat av: H A N N A ❤

Sv: Jaha okej, men är dem exakt lika förutom färgen? :)

Postat av: Elin

Ställ gärna lite this or that frågor på bloggen.

Postat av: Alicia

Sv: Okej, nu fungerade den igen ;)

Postat av: H A N N A ♥

sv: Okej, men tror de är nästan lika i alla fall ;)
Kommer du ihåg hur mycket dina kostade?

Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 34åring

Fin blogg :) Allt bra? Kram

Postat av: Nancy

SNygga jeans!

Svar: åh, tack! :D
Felicia

Postat av: H A N N A ♥

sv: Okej, på Gina kostar de 600 ..

Postat av: MoaKaarlsson.

sv; härligt o höra! allt är bra med mig :)
Hur har din helg vart? kram!

Svar: jovars, den har varit bra, din då? :)
Felicia

Postat av: rebecka

kan tänka mig det! :)
Följ mig gärna på bloglovin (:

Postat av: Zofie Jashari - 18år & är förlovad med en 34åring

Jaha haha!!

Jag har inte hunnit lagt till den på min blogg ännu.. Men skall fixa det ! :')

Postat av: isabella roosvall

hehe exakt en sån bild tog en kompis på mig förra veckan!;)

Postat av: isabella roosvall

hehe exakt en sån bild tog min kompis på mig förra veckan;)

Postat av: Josefine

Åh vad fin tröja! Vart har du köpt den ? :)

Svar: åh, tack! :)bikbok, fast det var ett tag sedan! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -