Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Julkalender hos Fotokobran!


Postat av: Anna

Okej jag ska följa dig! :D Men hur ser man om någon följer tillbaks då? loggar jag bara in på min bloggadress ungefär?? men jag provar bara ;)

Postat av: Anonym

Haha, jag vet det blev lite svårt där. Menar bara att man måste skaffa ett konto för att vara medlem i bloglovin annars kan man inte följa andra verkar det som.

Postat av: Jonna :D

Hmm... kanske någon bloggare ibland Vet inte det var svårt :))

Svar: nu förstod jag inte riktigt? :)
Felicia

Postat av: Jonna

Jag menar att någon dag kan en bloggläsare gömma sig bakom luckorna ;) fattar du ???!?!!!

Svar: ja, det skulle jag kunna ha, men hur ska jag välja ut en? ;)
Felicia

Postat av: HEDI

jag kan hjälpa till :) och lotta ut headers :)! kan göra rätt ''proffsiga'' headers, har dock ingen nu då jag är för ''lat'' och text passar mig, men jag kan fixa :) har även sålt headers förut!

Postat av: I N A

när avslutas din tävling där man kan vinna ett tandsmycke? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -