Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ickebloggig helg!

Har inte hunnit blogga på hela dagen, fullt ös!
Har faktiskt varit rätt mycket hela helgen. Men nu så sitter jag här och tänkte lägga in några bilden jag tog i helgen, men Iphoto knasade sig så orkade inte lägga in alla manuellt, men en bild får det bli i alla fall! :D
 

Postat av: Liza ✝

sv; jo visst är de de, men de är ju liksom en dag utan kött? :)

Postat av: ella

superfin blogg! sugen på ännu fler läsare? var med och tävla i min blogg här --> laughter.devote.se/blogs/23436373/taevlingfraagestund.htm#WriteComment
och om du inte har lust med det skulle jag bli jätteglad för en liten kommentar! :)

Svar: åh, tack! :)
Felicia

Postat av: jessica

vilken fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -