Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Helknas!

redan nu kan ni kolla in vilka modeller som finns på www.todiefor.se


Postat av: Emilia & Matilda

Var med i dagens blogg hos oss. Läs mer i detta inlägget!
http://viitillsammans.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment

Svar: får se om jag kommer ihåg! :)
Felicia

Postat av: Emma

GUD VILKET VACKERT HÅR DU HAR!är så avundsjuk!♥

Svar: åh, tack! :')
Felicia

Postat av: † MIRA HOLGERSSON †

Halloj! Kika gärna in mitt senaste inlägg där jag berättar några sanningar om mig :) http://miraaholgersson.blogg.se/2012/november/sant-som-ni-inte-behover-veta-om-mig.html#comment
Kram! ♥

Postat av: Anonym

Svar: ja okej ;), jo allt är bra hära!:)

Postat av: Molly Bergström

Heeej det var ett tag sen hur mår du? :D

Svar: hejhej, bara bra, sj? :)
Felicia

Postat av: Molly Bergström

Vad bra :) jo fint här! vad gör du om dagarna?

Svar: härligt! :)jag tar det lugnt, umgås med kompisar, pluggar och fotar :D sj? :)
Felicia

Postat av: Molly Bergström

Kul :) rider, pluggar osv :D hihi

Svar: jaha, skoj! :D
Felicia

Postat av: alicia

Sv: Okej, ska försöka att fixa det :)

Svar: härligt! :)
Felicia

Postat av: Anna Pettersson

Hej!
Jag heter Anna och jag var på språkresa i somras och skulle gärna vilja åka igen nästa sommar. Jag är någonting som kallas "Crew" och samlar poäng för att få en gratis språkresa, och undrar om du skulle vilja beställa en katalog utav mig, det är gratis och du binder dig inte till någonting utan du får bara hem en katalog, om du sedan bestämmer dig för att åka iväg så får du jätte gärna säga att du värvades utav mig :) Här kan du beställa en katalog: http://my.ef.com/Anna.Pettersson tack på förhand :)

Postat av: zoida.blogg.se

azum :D

Svar: hihi, ja! :D
Felicia

Postat av: Bettina'N

Fina bilder du tar o fin blogg!:)
Kram.

Svar: åh, tack! :)
Felicia


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -