Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vilken är eran favoritglass?


Postat av: terese - fotoblogg

sv; yäää!

ah okay :D

Postat av: Carla <3


URL: http://g
Postat av: Carla <3

Fin blogg,är du inresserad av tips,mode,skönhet mm. så besök gärna min blogg.

PS: Kör du med bloglovinbyte?



KRAM <3

Postat av: Anna med A

jadå, själv?:)

Postat av: terese - fotoblogg

sv; ah jag kan inte välja där finns så många som är jättegoda!

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Lakritspuck är min favorit ^^

Postat av: Anonym

Hm.. ben and jerrys cookie dough :D

självdå? :)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :D görs?

Postat av: Louise

Hejsan!



Hur mår du idag?

Postat av: cajsa och beda

Callipoooo!

Postat av: bbaraaelin

min favoritglass är nog en glasstrut från solero med vanlijglass och jordgubb med choklad flingor på , vet inte vad den heter dock x)

Postat av: MALVAMPYR

Min favvoglass e nog...päronsplitt!:D

Postat av: julia [fotoblogg]

tycker inte om glass, bara twister...:]] javet är lite muppad:D

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Calippo :)

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Ben&Jerrys!



Har du fått mina mail? Lite osäker på om jag hade rätt mail.. Hör gärna av dig så fort du kan!

Postat av: danten89

Gräddglass Nogger GB =)

Postat av: Elin

Callipo shots :D

Postat av: ebba

sv: okej krya på dig sötnos!:)

vad gör du annars idag?:)

Postat av: Johanna

SV; hmmm, det måste nog va Ben&Jerry's Cookie Dough! :D

din då? :D

Postat av: josefine ♔

sv: hm :o vet inte.. magnum almond eller calippo shots tror jag! :D

Postat av: ~ L I N N ~

Konstigt för den finns ju för mig ;o

Postat av: fia

jadu, daim elr sandwich elr vad den heter

Postat av: Julia

ben&jerry brownie, fast om du menar asså pinnglass eller vad det heter är det pigelin :D

Postat av: bea

hmm, det måste nog vara Ben & Jerry´s Chunky Monkey ! Vilken är din favoritglass ? :D

Postat av: Louise

Vilken fin blogg du har! :D

Är allt bra? :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Sv; Hmm, jag har många... Men av gb glassarna är det nog Daim, twister, Magnum m.fl. :) Din då?



Btw, vad hände med designhjälpen? :P

Postat av: Ebba

Sv; tack! Jag gillar all chokladglass :)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

magnum strawberry white är min :D

Postat av: Trust me darling

Sv: yes det är jag på alla bilder ^^,



Hmm. Å jag älskar glass. Men magnum classic är klockren!

Postat av: Anonym

Allt bra idag? :) Choklad är min favoritglass ;)

Postat av: Anonym

Käkar typ inte glass, men ska de va nått så är de nog kulglass. choklad. din då

Postat av: Nathalie

Min favorit glass är nogäkta Iteliensk(som bara finns i Itlaien!!) glass!! :)

Postat av: palle

Det där är en skiiitsvår fråga ju :o men.. kulglass med chokladsmak från torgets glasskiosk :D allt med choklad är nomnonom!

Postat av: Anonym

vinnarna i veckans blogg! ny omgång! HAR JU BÖRJAT MED 3 VINNARE NU! visas för 100-200 läsare!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-omgang-och-vinnarna.html#comment

Postat av: Fanny

Päronsplit såklart ! :)

Postat av: kaffehörnan

Min är nogger

Postat av: Johannaaaa♥

-Jag har ingen riktigt favorit men om jag ska välja någon så tar jag nog Magnum strawberry white! Vilken är din då? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Oj, vet inte :P Vad gör du? :D

Postat av: Therese

Ska jag vara helt ärlig så var detta en fruktansvärt svår fråga, men jag måste nog säga Magnus double :)

Postat av: Fiona

Jag har ingen jätte många glassar som jag gillar.

Gör du bloglovinbyte ?

Postat av: moufieeh ♥

oj, det finns så många! :o



sv; tack! :D

kram

Postat av: johanna

min är nog Daim faktiskt. din? vilken fin blogg! allting bra med dej?

Postat av: josefine

Fin blogg :)

Postat av: Maria

sv: det vet jag, det räcker faktiskt med att åka till Norge så kan man åka skidor på sommaren också :)

Men jag skrev ju faktiskt "Varför kan man inte åka skidor året runt HÄR?" och menade då i Sverige, och helst också den backen jag brukar åka i :)

Postat av: KORNELIA

Tagit första och har ju då två st kvar.. Har du tagit någon av dem? :-)

Postat av: Liisa

Det beror helt och hållet på dag och tillfälle. Är det sol och stekhett gillar jag isglass, annars är mjukglass asgott också ;)

Postat av: Hanna

Min är nog twister , calippo shots & tip top :) vilka/vilken är din favoritglass då? ((:

Postat av: Kajsa

Diam

Postat av: lovisa

Hej, fin blogg!

Kolla gärna in min :)

Postat av: Johanna

svar: Gillar många glassar! ;)

Postat av: Juhlinofsweden - Fanny Juhlin ;)

Gillar inprincip alla glassar, dom jag inte tycker om är typ glass med alkohol i... :S

Postat av: anna

hm daim me päronglass ä gott, men annars kanske typ nogger, magnus eller ja lite sådant :)

Postat av: Felicia

Magnum, den nya, oslagbar haha!

Postat av: Alexandra

Hmm min favvo glass är nog daim struten eller sandwichen :D

Postat av: Daniella book

Hehe jaa! Lägg gärna till henne som vän om du vill kunna köpa jättebilliga och bra produkter från VS och även andra bra märken!:D

Postat av: hanna

jag vet inte, daim tror jag :D

Postat av: Karolina

Sv. åå tusen tack :D

Postat av: Anonym

Sv: Kulglass är bäässt! :D<3



Fin blogg!

Postat av: - C H R I S T I N E -

Twister helt klart :), din då? :)

Postat av: Marina

After Eight glass. ( Stavning ? )

Postat av: chanette *pixi-jo*

puck...gammal goding som kommit tebax

Postat av: Jennifer

Min favorit glass är Ben&Jerry. Dom 2 godaste smakerna är :Half baked och baked alaska! :D

Postat av: Michaela

sv: Ja, det har jag och det är samma med allt annat med. Designar alltid allt själv. :)

Postat av: Anonym

Nu har jag utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: Haldis johanna

Hej jag säljer just nu ett par jätte snygga helt oanvända pumps på min blogg så om du är intresserad får du jätte gärna kika in;) kram

Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu' @ fb

ben and jerry's chocolate fudge brownie! <3

Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! Såg att du hade kommenterat min bästis blogg så då tänkte jag kolla in din! Min Favvo glass är Ben & Jerry!

Postat av: Alexandra

Nej bara strut tror jag :P

Postat av: - C H R I S T I N E -

Nej det är pinn glass :D

Postat av: Marina

Sv : Vet inte. Tror den bara finns i strut :)

Postat av: sofia

sv: choklad i alla lägen! din då? ^^

Postat av: Agnes

Magnum gold :D Fin blogg!

Postat av: Therese

Nej, det är vanilj med "colasås" och mjölkchoklad :) super god :)

Postat av: Nathalie

Sv: Nja.. det är svårt! Det smarar verkligen helt annorlunda jämfört med här i sverige! mEn det finns ett glass ställe i stockholm i gamla stan där dom importerar grjejer från Teracina i Italien och dom är där ifrån! Och det är där jag har vart mest i Italien och är där varje år! Jag vet tyvärr itne var den heter men den ligger någon stans i gamla stan! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Något bra? Jag med :)

Postat av: Johanna (sssundin.blogg.se)

Svar: Diam glassen! :)

Postat av: TJÄNA PENGAR ENKELT

Har du sett mitt senaste tips om hur du kan få 10 000+ varje månad i månadspeng/lön?

www.tjanapengarenkelt.blogg.se

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; B&J!

Postat av: Nathalie

Sv: Va synd.. :(

Postat av: Anonym

Hoppas du känner dig bättre. Haft en bra dag?

Jo då det är bara fint med mig:D

Postat av: Louise - dotter.sambo.målare.mamma

äter nästan all glass!!! är glassoman =)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :P 112

Postat av: Emmy & Alva

Sv; Ja verkligen! :)



Min är nog Magnum strawberry eller Ben and Jerry Cookie dough :)

Postat av: Felicia

Haha magnum är väl alltid på pinne..? Den nya med mörk choklad och sen choklad och kola innuti. Grym!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jadå :P finns inte så mycket annat :P

Postat av: Fiona

jAG ÄR nummer 59

Postat av: J O N S S O N L ♡

SV: Tack!:D

Postat av: Z I N G O G I R L S

Vet inte riktigt, om man tänker kulglass e det nog, choklad, hallon och lakris. Gb glass den nya magnum caramel och choklad

Postat av: Kajsa

Sv: Daim finns i både bytta och strut, men det är GB som har glassen, men jag har massa andra favoriter också

Postat av: Emilia

Ohh du det var en svår fråga! Jag gillar typ alla!! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :P

Postat av: E B B A - Tävlingar Foto Mode

Sv; Nej, godaste ju! :D

Postat av: Hanna

sv: okej, då har vi samma glass smak ! , haha :)

Postat av: Therese

Jaså gott :). vad är det för någon sort du äter då ? :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jodå det är bra :D

Postat av: Louise

SV: HIhi varsågod och tack! :D

Aha okej, då får du krya på dig då :)

Med mig är det bara bra :) Vad gör du då? :D

Postat av: sosweetie

vet inte riktigt men kanske magnum! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Loser :D sett den förut?

Postat av: Sofie

Sv: Oj, svårt val! Men jag gillar mjukglassen och piggelinen ;) Kul att du hittade till min blogg! ;)

Postat av: Louise

SV: Så lite så :)

Okej jag kollar också på tv :)

Postat av: Michaela

sv: direkt till kodmallen :)

Postat av: palle

SV: VAAAA? :o hur kan man hata chokladglass :o:o:o

Postat av: Louise

SV: Jag kollar på Grey's Anatomy durå? :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja, några gånger :P

Postat av: Lisamarie

Typ mjukglass, ben&jerry halfbaked eller helt enkelt nån vanlig isglass :D

Postat av: Michaela

sv: Det mesta har jag lärt mig själv med hjälp utav google. Det har varit flera gånger som jag testat nya koder och misslyckats med det totalt, men som sagt man lär sig av sina misstag. Så med lite hjälp av google och min hjälpa har jag lärt mig haha!

Och du då?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aa det är den :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Har du aldrig smakat Ben&Jerrys?:P:)

Postat av: Louise

SV: Aa jag tycker det är bra iaf :)

Är filmen bra då? :D Hehe

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

åhhhhååå va ballt :D så du gör de typ gratis nu för du e sjuk? :D

men kan du göra t.ex sånna här headers?

keela.se

som hon har typ?

fast jag ahr typ ett problem har inte tatt bilderna än... :/

men jag kan göra de så fort jag kan :D

men vill typ ha en som hennes fast me andra saker & tre bilder osv... kan skicka ett exempel :D

om du då kan göra sånna för jag trodde bara du typ kunde göra sånna här med bildspel ? :)

kram<3<

btw; grymt att du gjrode klart kategorierna, så sjktligt glad :D

kram<3

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aa fram tills bb börjar :P

Postat av: fadde

magnum strawberry white är min Favo, din då?

;)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Okej, du borde verkligen smaka! Hur gott som helst, dock lite väl dyrt för en liten glassburk..

Postat av: cajsa och beda

japp!

Postat av: Louise

SV: Haha okej vad bra då! :D

Vad har du gjort idag då?:)

Postat av: Emmy & Alva

Sv; Då har du missat något! Den är verkligen supergod :D

Postat av: Malin

Hej! :) Jag älskar typ alla glassar men om jag måste välja skulle jag säga sandwitch eller daim glass! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åhw okej :(

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Tittar på tv, sj? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe hon drog ju i början :P hon var astråkig xD

Postat av: Amandah ♥

vilken härlig header du har! :D

min favvoglass är sandwich , kram :)

Postat av: SHORTIE[ 13 år utan pappa ♥ ]

aha okejj ;/ najz att du e typ frisk iaf :D

för grejen e den att dom tre bilderna har jag inte tatt :/

och då måste jag typ ta dom imorn, de kan jag nog :D

men då har du lixsom itne tid så de blir lite så...

men om du kanske kan gör typ själva 'ramen ' så kan du kanske vell klippa in tre bilder sen i den?

eller så för lixsom, de är tre bilder som jag ska ta imorn :P

men ja, måste göra en skiss ossåå.. <3

kram<3

Postat av: Louise

SV: Hehe okej skönt! :D

Jag har typ också bara slappat..aa förutom skola då ;) Hehe

Postat av: Anonym

Postat av: CaroLine

Glassmonster här väljer Lakritspucken!!

RundoGo! //CaroLine

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Ja, dom borde sänka priset eftersom att det är ju många som köper så.. dom tjänar ju ändå rätt bra på den där glassen.

Postat av: terese - fotoblogg

sv; haha okej! :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Ja precis :)

Postat av: lovisa

SV: jag pluggar lite och kollar på hockeyn, vad gör dudå? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

har du inte sett något efter? :)

Postat av: Louise

SV: Ja verkligen! Skola är inte det roligaste liksom...;)

Postat av: KORNELIA

Aa okej, tyckte du dem gjorde ont då? :)

Postat av: tova [ 13 år utan pappa ♥ ]

najz :D

ska bara göra skissen, sen skickar jag på din mail? :) vad är din mail? :D

jadå klart jag länkar, ska länka nu i de inlägget som kommer snart, sen länkar jag ju sen oxå :D

sen får du ju såklart, göra en meny länk om du vill ;D

btw; kan du göra min header isf transperant ? :D

asså så de är en genomskynlig bakrund ? :D

kram<3

Postat av: Emmy & Alva

Sv; :D

Postat av: fia

jajjemen! =)

Postat av: Leyla Ismail

Lion hihi

Postat av: Ljungdahlskan

Sv. Ja jag har egen häst.

Postat av: bbaraaelin

sv: nämen åh så gott! själv åt man nyss glass som liknar ben och jerrys som finns på lidl grymt god var den :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hur många läsare har du? :)

Postat av: Anonym

AV: jo min favorit glass är nog magnum. Vilken är din ? kraam :)

Postat av: bbaraaelin

sv: jaha hehe, ät de snarast du kommer inte ångra dig :D

hmm kommer inte ihåg, nånting med mrlarreys eller nåt haha ;)

Postat av: Leyla Ismail

Lion glassen alltså

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Okej :) hockey, vad tittar du på?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Allt bra?:)

Postat av: Åsa

Sv: Det är nog Calippo shots och Ben & Jerry :)

Postat av: Leyla Ismail

Riktigt go glass!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Okej :) runt 2000 om dagen fast idag är det mer :P

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Krya:)



Jodå, det är väl helt okej:)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Krya:)



Jodå, det är väl helt okej:)

Postat av: Amanda

Ben&Jerry's halfbaked ♥

Postat av: Amanda

Ben&Jerry's halfbaked ♥

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: hahah men jag gillar att det liksom är en blandning av salt och sött. :D

Postat av: Amanda

Ben&Jerry's halfbaked ♥

Postat av: Amanda

Ben&Jerry's halfbaked ♥

Postat av: Johannaaaa♥

-Den är ju himla god! :)

Postat av: josefine

varsågod :)

Haft en bra dag ?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe okej :P nej jag länkar tyvärr inte

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

okej, e mailen ; [email protected]

fattade inte ;s

haha xd

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tyvärr :( det är många som frågar =/

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Sverige tyskland :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Lotta? :P

Postat av: bbaraaelin

sv: haha ja de är de faktiskt ^^

hoppas du får en fortsatt fin kväll :D

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

4-2 till sverige:) fast kollar inte längre nu^^

Postat av: fia

absolut! =)

Postat av: [photo] by natty.

Min favorit är nog Twister!

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

dra lott på vadå? :P

Skönt att du mår bättre :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Så lite så.)

Postat av: Fantasy

Jag avgudar (tråkigt nog...) gammal hederlig vaniljglass! x)

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: oj, bra fråga, jag gillar nog de flesta glassarna! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Men jag har ju dagens läsare :P

Postat av: fia

jodå jag mår bra, hur är det själv? =)

Postat av: sofie

sv: svårt val hihi men jag gillar för det mesta kulglas, choklad och dulche de leche :) kramis!

Postat av: Amanda

då har du missat något i ditt liv !! haha !!

Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en awesome torsdag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Ska plugga, själv?:)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Tack! :D

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; ska fixa mig inför natten :) haft en bra dag?

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Nä, men måste plugga lite ^^

Postat av: fia

krya på dig! =)

Postat av: Matilda [FOTO]

sv: vanlig vaniljglass är nog oslagbart ;)

Postat av: sofie

sv: ja det gör den! Det är som mjölkchokladglass med små kolabitar i, hur gott som helst :) har du inte prövat så gö det!

Postat av: samira

Joggat, gymmat:D

Postat av: [photo] by natty.

Twister är en glass ;)

den som är gul grön rosa o skruvad ;)

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- No prov imorgon :P

Postat av: Anonym

SV: Sverige-Tyskland :) okej, kollar du på för något då?

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jätteskoj att du vill vara med i veckans bloggtips! <3

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips.html



Kom ihåg att du blir garanterat länkad i nästa inlägg om du länkar till tävlingen från valfritt inlägg på din blogg. (Det behöver inte vara ett eget inlägg, en liten länk i ett nytt inlägg funkar bra!).



Om inte annat så önskar jag dig stort lycka till <3 Vinnaren som får synas i min meny en vecka tas fram på söndag <3

Postat av: [photo] by natty.

Haha, I see!

Twixter är också gott!

Postat av: Debbie!!

Hihi, älskar all glass, hihi c: xx kram!

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Okej, vad kollar du på?:)

Postat av: sofie

sv: what? hur kan man inte gilla det? hihi. Jag gillar inte vaniljglass så jag är la lite konstig jag med :)

Postat av: fia

det var så lite =)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Okej:)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Imorgon blir det skola, hem, plugga, städa och packa, själv?:)

Postat av: 3mma

Sandwich och ben&jerrys halfbaked :)

Postat av: Anna

Calippo shots <3

Postat av: Maja

hej fin blogg du har men bara en fråga, haha hur hittade du min blogg? bara undrar :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jo, är en tråkig dag imorgon.. Vad har ni nationella i?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Ofta ni har nationella i de?:o

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

sådäärjaa, länkat bilderna jag vill ha, gjort skissen osv.. har mailet kommit ?:D

kram<3

Postat av: Emma - skönhetgalen!

kulglass på stan, jordgubb ;D själv? )

Postat av: Isacs Mamma

varm choklad?

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; helt ok :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jaha:S:P

Postat av: LIENE

Kaffeglass. och Carte D'or.

Postat av: Elionia

fin blogg du har :)

Postat av: CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; skola sen träna, du?

Postat av: klara yngvesson

fin blogg du har!

min favorit glass är nog..jaa du det var svår att välja, har så många favoriter men mjukglass är ju alltid gott sen med daimströssel blire änu godare!

Postat av: Anonym

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Precis svarat klart på alla kommentarer.. nu kollar jag på vampire diaries ;) själv?

Postat av: Ljungdahlskan

Han heter Vattar. Och läser du inläggen under hästlivet så får du en större bild av honom som häst.



Ha en bra onsdagskväll

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Jo det är grymt bra! :D

Postat av: Ljungdahlskan

nej, jag står uppstallad i ett inackorderingsstall.

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Det är ju just precis det jag gör :P

Postat av: Josefine

Åh vilken fin blogg du har :D



Min favoritglass är lätt Twister!

Postat av: Linnéa

sv; Ben & Jerry's - Cookie dough och Half baked! :D kärlek! <3

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Spanska, dudå?:)

Postat av: Maria

sv: haha ja det stämmer, och det skulle vara lite jobbigt också ^^ Fast jag brukar säga att jag skulle vilja ha snö i backen året runt, sen kan årstiderna vara vanliga på andra ställen liksom, jag menar, hur härligt skulle det inte vara att först åka skidor på dagen och sen kanske åka och bada och grilla och sådär på eftermiddagen/kvällen? :D Haha, fast det kommer ju aldrig hände här, men ändå, det skulle vara ganska härligt ^^

Postat av: Linnéa

sv; Åh, du måste verkligen pröva! :D men varnar dig, man blir lätt beroende ^^

Postat av: Josefine

Sv: Självklart,blev helt kär i din blogg så fort jag kom in :D



Är det bra med dig annars? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja såklart jag gör :p det vet du ju. Du har ju själv anmält dig där xD

Postat av: Josefine

Sv: Jaadå det ska jag,vill du göra ett länkbyte? :D



Ajdå då får du verkligen krya på dig :)

Jo det rullar väl på :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad menade du då? :)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Har ett B-A i det så..:)

Okej:) Jag hade det i början av sexan men bytte till spanska:)

Postat av: Josefine

Sv: Haha okej men ett bloglovinbyte då?



Så lite så :D



Vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: tack gullis:)

Postat av: Josefine

Sv: Toppen,följer dig nu blev nummer 91 :D



Okej,har inte gjort så mycket,sett på hockeyn nyss typ :)

Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: Jo, började i september förra året ;)

Postat av: Josefine

Sv: Toppen :D



Japp,Sverige vann med 4-2 :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

neje, dom får så fint anmäla sig i min lilla tävling. Det blir ju typ samma sak :P

Postat av: E l i n [E.S.S.]

Svar; Twister är min favoritglass :)

Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: har bara ändrat min kost å lagt på mer motion, det har varit en rolig resa :)

Postat av: Josefine

Sv: Verkligen :D

Hoppas de vinner hela skiten nu :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe du får la anmäla dig imorgon igen :P har ju dragit vinnare redan :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Där jag presenterar dagens läsare ju :P

Postat av: Josefine

Sv: Jaa jag älskar det :)båda mina bröder har spelat och pojkvännen spelar också så det blir rätt så mycket hockey faktiskt :)

Postat av: Anonym

oj vad svårt hm älskar mjuk glass från macdonlads

Postat av: sally

oj vad svårt hm älskar mjuk glass från macdonlads

Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: åh tack vad snällt!! :)

Postat av: Josefine

Sv: Jaa det är rätt nice :)

Haha onej,är jättedålig på skridskor,men jag prövade när jag var yngre,var inte riktigt min grej ;)



Tränar du någon sport? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Det är inget inlägg utan i menyn! Det står ju i tävlingsinlägget du anmälde dig i :P

Postat av: Yonas

Chocolate fudge brownie by Ben & Jerrys drool

Postat av: Anonym

sv; bättre lycka nästa gång.. right? :D

Postat av: hanna ♡

great! :D

Postat av: Ina♥

Mjuk glass eller så calippo shot! :)

Postat av: cookie

Päronsplit faktist, classic :P

Fin blogg <33

Postat av: josefine

okej, jadå :)

Vad ska du göra idag ?

Postat av: Amanda

ha en bra dag :)

Postat av: Åsa

Sv: okej :) men testa den med ben&jerry brownie ;)

Gör du bloglovin byten? :)

Postat av: Maria

sv: haha ja, det skulle ju vara jättebra! :D Helst skulle man kunna ändra storleken på den så den blir liten så man kan ta med sej den, och så är det bara att ta fram den när man känner för att åka lite :D

Postat av: Ullis †CALIFORNIA DREAMS†

Sv; Tack så jätte mycket! Vad glad jag blir haha :):)

Postat av: argbiggorna

read our blog, laugh or die.

Postat av: Lotta

Sv: Åh :/ Hoppas du mår bättre idag då! Och med mig är det toppen =)

Postat av: Moa Sved

SV. Vet jag väl.;äD

Postat av: Josefine

Sv: Haha jaa det kunde jag ju ha listat ut i headern :D



Ha en bra torsdag! :)

Postat av: Elin

jag älskar alla glassar <3



vilket webbhotell rekomenderar du? <3

Postat av: wilma♥

TippTopp, Stor och god XD

Postat av: Mikaela

Ja.. vad tror du efter du läste mitt inlägg?! ;)

Postat av: Augusta!

MIn är magnum strawbery! ;)

Postat av: Liborius

ooomöjlig fråga då jag älskar glass:D

Postat av: Olivia

Sv: inte alls bra, jag har gått och blivit sjuk :( hur mår du?:)



Kram

Postat av: sofie

sv: samma här hehe!

Postat av: anna

nej bara strut tror ja?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Härligt:D



Vad ska du göra idag:)?

Postat av: Miss Sunshine

Älskar Daim Glass :D

Postat av: Emilia <3

min favoritglass är nog Magnum Strawberry white :)

Postat av: clara

hejsan, allt bra med dig? :)

ska vi göra ett blogglovin byte? :) jag älskar din blogg och din design. Kan du visa hur du gör din välkommenskyld på bloggen? :) kramkramkram

Postat av: M A T I L D A FW - mode - musik - foto - mig.

min favoritglass är nog den italienska straccatellan eller vad den nu heter haha :)

Postat av: - C H R I S T I N E -

Sv: okej så gott. Vad åt du för nå glass då? :)

Postat av: Matilda Johansson

Svar: Åhh ... jag vet inte, jag älskar massa glass, strutar, pigelin 88:an, egengjord glass, mjukglass, vaniljglass, hallonglass, päronglass, chokladglass ;) sj?

Postat av: Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Ha en rikitgt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

Postat av: Anonym

daim :)

Postat av: lovisa

Sv: Helt okej :) hur är det med dig idag? :)

Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

vanilj :)

Postat av: Anna

Jo den med cola smak :)

Postat av: hanna

ja det gör det :)

Postat av: Maria :*

Ben&Jerry's är min favvo <3

SV: Krya på dig :)

Postat av: LIENE

sv: hahaha jag älskar kaffe och särskilt i godis, bakverk och alla möjliga sötsaker. Typiskt mig gilla sånt andra inte gillar!

Postat av: mathilda

ha en toppenbra dag fina du :) fin blogg du har :D

Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

ben and jerrs !!!

Postat av: Ida

Min favorit glass är brownie!! <3

Postat av: Louise - dotter.sambo.målare.mamma

sv: om jag måsta välja så är det mjukglass. och om de måsta va gb glass så är det magnum =)



ha en bra dag.

Postat av: sussi

B & J cookie dough är mumma.. =P

Postat av: sofia

sv: hallojsan!, hm .. ingen aning, någon ben & jerrys kanske, självdå? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin torsdag! :)

Postat av: Nadja

Daimstrut utan tvekan! ^^

Postat av: sarah

jag gillar daimglassen och kulglass i mintsmak!

Postat av: My

calippo shoots tror jag :D

Postat av: Anonym

gåååår ju inte välja juueee! haha

Postat av: Isacs Mamma

lakritspuck så klart!

Postat av: Louise

- jag mår bra tack , har du haft en bra dag? :)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Nej inte direkt.. jag har bara väldigt bra zoom på mitt objektiv ;)

Postat av: Felicia -asslatjejerna

Dajm strut ;)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

den där ben&jerry cookie dough :)

svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :D

hoppas du får en finfin dag :D

Postat av: Anonym

Följer dej nu :)) vart den 60.onde :D

Postat av: ALICE

sv; vad för sjuk? det är bara bra!

Postat av: carolina

sv: gör inte så mycket, sitter och läser lite bloggar och lyssnar på musik :) vad hittar du på med ?

Postat av: ALICE

sv; jobbigt!

Postat av: carolina

sv: ååh låter jätte gott :D

Postat av: carolina

sv: de kan jag förstå :)

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

Min favvo-glass är nåt med choklad :D

haha, älskar det!

Postat av: ALICE

sv; jobbigt :(

Postat av: ALICE

sv; vilken tur, aldrig kul att vara sjuk :)

Postat av: saga

Svar: Just nu är det nog Calippo shots! ;) Din då?

Postat av: Wicked syriansk girl

Hmm...jag har ingen favorit =P

Postat av: Sanna

Jag gillar typ massa glassar men lakris puck och vanlig vaniljglass är as gott! snäll du kan inte vi göra ett länkbyte! Du äger ju <3

Postat av: Clara

Olika sorters chokladglassar :)

Postat av: Anna

Kolla in vilken min favorit glass är på min blogg!:)

Postat av: T U V A

sv; mhh,, mja..

det är nog calippo shots och daim tror jag ;)

din då?



kram

Postat av: j u l i a

Ben & Jerry helt klart!

Postat av: juliaa

typ mjukglass, kulglass :)

Postat av: Louise

jag sitter och läser några olika blogger :)

Postat av: alex (:

Frågestund nu på bloggen, passa på oh fråga allt mellan himmel och jord.

PEASE! :D

Postat av: Isabell

hmm..... twister typ ;)

Postat av: Hannah

Piggelin och glassbåtar :DD Din då? ^^

Postat av: K A J J A

Av pinnglass är det twister annars är det ben and jerry's caramel chew chew eller hallonsorbet :)

Postat av: amanda

Ben & jerrys chocolate fudge brownie!

Postat av: Isabelle :]

Sv: Vet inte, förut var det daim i alla fall :P din då? :)

Postat av: Clara - Passion för foto

Banana split :)

Postat av: Rimfrost's Photos

Oui :)

Postat av: Maria

Ben&jerrys och magnum! Vilken är din favorit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -