Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vad vill ni se mer av?


Postat av: Anonym

sv; :D ska du göra idag då?

Postat av: Mirjam

Sv: Absolut inga problem! Har du gjort den själv? :)

Postat av: Anonym

Postat av: Mirjam

Sv: Coolt! :D Hur gjorde du headern?

Postat av: Mirjam

Sv: Jaha, okej! :D

Postat av: Hanna

sv: redan gjort:) men visst har du nästan samma design som på http://fokis.se ? (: eller iaf texten?

Postat av: EBBA

sv: hihi ja! :D

vilken fin blogg du har! är allt bra?

Postat av: Anonym

sv: vara barnvakt typ ;)

allt bra?

Postat av: LIENE

hmm, tyvärr måste jag säga den där "vet inte" frasen. Det är upp till dig själv vad du vill skriva om:)

Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- Har inga planer alls, sj? :D

Postat av: martina

hej! allt bra? :)

Postat av: Anonym

SV: okej, jag mår bra. va gör du nu? :) kram!

Postat av: danten89

Kan du lägga ner din negativa attityd.

Den är inte välkommen i bloggvärlden.

Postat av: martina

sv; härligt! samma här :)

jaså, för jag läste nyss om henne på en sida där dom visade en video om hur operationerna hade gått tillväga o.s.v.? haha, men man vet ju aldrig vad som är sant & inte sant!

men jag tvivlar starkt på att man kan födas sådär, faktiskt.. :)

Postat av: Ina♥

Jag ger inga tips

Postat av: Malin

Sv: Jadå!:D Har chillat och sånt:) Vad händer ikväll nu då?:D

Postat av: ~ L I N N ~

Skriv om det du själv gillar :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

tips :)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra kväll! :)

Postat av: jasmine

sv: tycker din blogg verkar jätte härlig!

några videoinlägg kanske skulle vara kul:)

Postat av: E L I N F E L I C I A S

humor kanske? :)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Du följer mig va? :D :D



skulle gärna vilja se bilder? ;)

Postat av: Annah

Jag tycker att det alltid är upp till en själv vad man vill skriva om, för då blir det alltid bäst :)

Postat av: Lotta

Sv: Joda, det är jag verkligen! ;D och jag skulle gärna se lite fototips för du tar så himla fina bilder!

Postat av: josefine ♔

sv: tja.. eftersom att jag inte följer din blogg så tror jag nog att de blir lite svårt att säga det!:o men haha ah de är väl helt upp till dig! :)

Postat av: Marina

Tycker du ska skriva om din vardag outfits, dina intressen, vad du gör, låtar och massa andra saker. Fast det är inte bara roligt om man bara skriver om samma sak hela tiden !



Kraam :)

Postat av: alexandra

jorå det har den gjort, din då? :)

Postat av: Ellen / Picis.blogg.se

jag gillar tävlingar! :D

Postat av: Nicolina

Sv. Kanske mer bilder från din vardag, det är väldigt kul att se bilder :)



Kram

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas din kväll blir finfin :)

Postat av: Sofia

Sv: Jag var på fest igårkväll så idag ägnar jag en hel dag bakis, och imorgon ska jag plugga! Vad har du för planer för helgen? ^^

Postat av: Katie Rebekah - bloggare för Varenda unge - UNICEF -

Sv; nej jag läser inte din blogg. Hoppas du får bra tips från de som gör det.

Hälsningar, Katie

Postat av: Viktoria

Sv: Visst kan jag det! Jag tycker om att läsa om andras åsikter kring saker och ting. Så det skulle du kunna skriva mer om! :)

Postat av: Fanny - foto&vardag

Jag tycker din blogg är bra!

Men du kanske kan, göra en room turn eller skriva några fototips kanske?

Postat av: Clara

älskar dina bilder i headern!! gillar när det är mycket bilder i inläggen :)

släng gärna in en kommentar hos mig om det är något speciellt du vill läsa om där ;)

Postat av: Patricia♔

sv: Tyvärr har jag inte en aning:/

Postat av: Victoria

Sv: Sötnos <3

Postat av: Fanny Leffler

inte läst din blogg förut men det är väldigt kul med bilder, videoinlägg och sånt! Puss

Postat av: linnea

sv: det är upp till dig själv vad du vill skriva om , men jag tycker din blogg är jättefin! :)

så fortsätt i den stilen du gör ;*

Postat av: eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Hej :D



La precis upp en tävling på min blogg där du kan tävla om en härlig sommarkjol. Ta gärna en titt och var med och tävla här: http://eraey.se/2012/may/tavling-vinn-harlig-sommarkjol.html#comment



Ha en fortsatt bra lördag :)

Postat av: johanna <3 ♫♪

Mer mode kanske, nej jag vet inte. jag tycker din blogg är bra som den är ;)

Postat av: Olivia

Dagens outfit!

Postat av: Maria :*

SV: Veckan har gått bra, din da?

Säg gärna vilken outfit du tyckte bäst om de senaste dagarna :*

Kram! http://miiias.blogg.se/2012/may/torsdagens-gardagens-2-outfits.html

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;jag vet faktiskt inte! :)

kram!

Postat av: LIENE

sv: Jag vetXD

Postat av: Anonym

händer ikväll ?:)

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hm.. Vet inte, läser den inte så jätteofta. Men tips är alltid kul att läsa om :D

Postat av: Canonflickan's

Jag la upp bilderna till slideshowen i ett inlägg kan du fixa slideshowen idag? :)

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Hej tjejen! Jag känner till din blogg och har fått ett flertal kommentarer ifrån just dig. Tyvärr har nästan inga blivit besvarade eftersom min dator får virus när jag går in på din sida.



Nu tar jag tillfället i akt och gör det iallafall så du vet hur läget ligger till

Ha det bra!

Postat av: sosweetie

taack att du kikar in våran blogg, du kan ha en bild varje dag på inlägget från dagen ;)

Postat av: ♥ ida

Videoblogg kanskee? :)

Postat av: Fanny

sv: jag vet faktiskt inte, skriv om något du själv skulle vilja läsa om!

följas via bloglovin? kram :)

Postat av: madde

Postat av: Denice

Jag skulle nog vilja att du har med dina åsikter, t.ex. samhällsproblem, eller saker du helt enkelt stör dig på.

Kramis ;)

Postat av: emmie

Hej! Jättefin blogg du har!



Jag har lite förslag på vad du kan skriva om!

-Gör många videobloggar, t.ex, ditt favorit plagg, om du har några husdjur visa dom! hur du fixar din favorit ftisyr! osv.. Mycket videobloggar iaf, det är roligare att "läsa" en blogg då! :D



Ha det bra!



Postat av: samira

jättefin blogg. tycker att den är jättefin, den behöver inget mer:D Headern är sjukt snygg<3

kram

Postat av: Moa Mildén

Jag gillar mode typ. Det är svårt, men jag gillar din blogg nu också så :)



Hur gjorde du så att det står .se bakom bloggnamnent. Det kostar väl typ 99:- per år, men hur fixar man de? ;)

Postat av: bea

Kanske outfits, FOTOTIPS (!!), designtips, foto och sådär, men blogga om det du tycker är roligt ! Då blir det roligast att läsa, kram ! :D

Postat av: Lina

Jag säger som jag säger till alla: FILM och SERIER!



BTW, jag älskar din bakgrundsbild =)

Postat av: Sandra

Jag tycker du borde skriva om saker du älskar, som jag ser att du gör. Du bör inte oroa dig!

Postat av: Klara

hejhej, jo, lite kritik, du har samma typsnitt på headern som Foki, kör din egen stil i stället! Det gör att mer människor vill läsa din blogg ;))) ta inte illa upp, jag menar ingenting illa. Jag tycker du ska fixa massa feta bildbomber baby! :D <3

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Såg att du var med i en xenbobiadesign tävling på en annan sida, så jag undrar om du vill hänga med i min med? :)



Vinn öronhänge från Xenobia design:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-fjader-oronhange-fran-xenobia.html#comment



Va gärna med i min andra tävling med :)



Vinn valfritt mobilskal från supply.se:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-supply.html#comment



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men skulle betyda GULD om du va med! :D

Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Skulle du vilja kolla din mail? :)

Postat av: Emelie

Jo jag tittar in lite ibland :) jag tycker det är kul att läsa när det finns mycket fina bilder och så. Men jag tycker att du ska skriva om saker du gillar att skriva om och tycker det är kul, mode, musik, sport eller något! ;)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! jag ska snart åka iväg och möta upp vännerna sen ska vi vidare till en nattklubb här i London, haft en bra dag? kramar

Postat av: Rebecka

Sv; något annorlunda, var dig själv. Till ex kan du skriva hur man gör din grymma header, riktigt häftig!

Postat av: Mimmi

Det är alltid roligt med humor, det tycker jag i alla fall.

Mycket bilder, roligt på både dig och ny tagna bilder som du har tagit.

Sådant som du själv tycker om att göra och så ska du skriva om.

Skulle vara roligt om du skrev vad du tycker att jag ska lägga in på min blogg. :)



Kram

Postat av: Jennie

svar: TACK :)

Postat av: LipGlossLover

Sv: jag bara älskar att kolla på video inlägg och jag har inte följt din blogg jätte länge men än så länge så är det dåligt med vidoes. ps är du från Skövde? xoxo :)

Postat av: tina

hm,, jag vet faktist inte. Jag tycker det är kul att läsa om lite allt möjligt! som keelas blogg typ :)

Postat av: Ingrid

Sv: Nej jag visste inte att din blogg fanns, men nu vet jag det! Jag tycker att det är intressant att läsa om människors åsikter kring saker och ting. (:

Postat av: Johanna

I helgen har jag varit ute på landet :) själv?

Postat av: Annika Soulcityguide

Sv: Eftersom jag gillar mode så skriver jag det!

Postat av: Emmy

kanske lite flera designtips, om hur du gör osv :)

Postat av: tina

Sv. Jadå det kommer jag göra lite då och då :)

Postat av: Emmy

vart har du gjort din header ? :)

Postat av: LipGlossLover

sv: jag kommer absolut att fortsätta följa din blogg, du ger bra tips på saker och har rolig humor :)

Jag bor i skövde, nästan inne i centrum, fast jag från skultorp från början

xoxo

Postat av: Rebecka

Förmodligen haha! :D

Postat av: Anonym

pasteller är sånna färger på skorna som du la upp :) typ mintgrönt, ljust blått/gul och undra vilken färg av skorna du gillade bäst :)

Postat av: Emmy

sv: ja kanske det :) vilken kodning ? kan man få den isf ?

Postat av: Isacs mamma

ahahha allt bra?

Postat av: Isacs Mamma

samma här :)

Postat av: Emelie

Okej, Ja det är ju klart :)

Postat av: Ina♥

Därför att man skaffar inte en blogg för att den ska bli populär genom att andra bloggare ska säga och läxa upp dig hur DIN egna blogg ska vara. Utan du ska kunna välja själv vad du vill skriva om och vad du tycker om. Kom ihåg, det är din blogg och du bör skriva exakt som du själv tycker och tänker

Postat av: Isacs Mamma

aaa visst gör de :)

Postat av: ~ L I N N ~

Jag vet inte, visar sig! :-)

Postat av: tilda

Outfits är alltid kul! :)



Kika gärna in på bloggen och säg vad du tycker om min tshirt som jag gjorde om idag! Kraam

Postat av: Ina♥

Nej, inte från mig

Postat av: Ina♥

Japp :)

Postat av: Ina♥

Bättre självdå?

Postat av: josefine ♔

sv: de gör jag nog! :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en bra torsdag!

Postat av: HAR DU OCH DIN BLOGG VAD SOM KRÄVS?

HAR DU OCH DIN BLOGG VAD SOM KRÄVS?

http://click.adrecord.com/?p=43&c=8898&g=49

Fyll i den här blanketten och se om din blogg har vad som krävs.

1. Klicka på starta här åt höger.

2. Du får ett mail i din epost inkorg inom en dag om det godkänts eller inte.



Statistiken spelar ingen roll.Du tjänar fleeera tusen lappar, får flera hundra tusen besökare och kommer förmodligen inte kunna gå ut utan att någon vill knäppa kort på dig.



Jag lovar dig, jag hjälper dig stegvis!

Kram sjärnan!

Postat av: Clara

sv: jo, men visst kommer jag det ;) några speciella tips eller bara lite allt möjligt? :)

Postat av: Anonym

sv; bra me mig :D

görs?

Postat av: Viktoria

Sv; Kanske det :) När jag har tid brukar jag kolla runt på olika bloggar så då kan det hända att jag kikar på din också ;)

Postat av: Matilda

Design kursen ska vara lite mer aktiv!

Postat av: Hanna

sv: tycker att den är grymt fin! vart har du gjort den , eller vad man ska säga? :)

Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

Du som sjunger mera!:)

Postat av: Hanna

Jag vaknade för en stund sen :) ska äta strax!

Postat av: Filippa

Hej! Jag tycker att om du vill göra din blog bättre och lite mer intressant så borde du kanske skriva lite mer och ta bilder oftare. Det är ju också viktigt att bilderna är inspirerande. Du borde kanske ha lite mindre av Dagens Pepp och Humor... :D

Postat av: maja

Tycker nog du kan slänga in bilder lite oftare & uppdatera lika mycket varje dag! Kram!

Postat av: emilia

Jag tycker det är kul att läsa om humor, pepp och blogdesign.

Skulle gärna vilja veta hur man lägger in en ''nästa sida'' på bloggen :D

Postat av: Sandra linn, alice och frida :)

BIlder, redigerings tips, inspiration och design tips :DD

Postat av: Nicky

SV; Jag gillar när bloggar tipsar om kläder, outfits och mode

Postat av: louise

Bloggen är jätte bra redan som den är, :)

Postat av: amanda och emilia

Har faktiskt ingen aning om vad du ska skriva om ? :D

Postat av: Ingrid

Jodå jag kommer nog kika in då och då när jag har tid!

Postat av: LillKoppen

Skulle va kul med lite mer "vardag" kanske? Men skriv om det du själv vill :)

Postat av: Ellen

svar: ofc :D fin blogg! asså javet inte riktigt men humor är ju alltid kul och foto såklart :D

kram!

Postat av: sussi

tycker om å läsa korta inlägg,

helst inte för många varje dag men ungerfär som du gör nu lixom, bra mix =)

Postat av: Elina 17 år, mamma till Nellie

gud vilken härlig design du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -