Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vad önskar ni?


Postat av: Linn på Me Style

är bara ledig imorgon. vet ej vad jag ska göra. på kvällen till svärisarna. och på dagen vet jag inte riktigt. sj?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jo typ, eller ikväll sover jag ju hos Ramina. Sen lördag blir det piteå med henne, min mamma och hennes familj. Resten av dagarna har jag inget speciellt planerat. Själv?:)

Postat av: Bara Gossip- Nya Skandal Bloggar

Hej!



HETASTE BLOGGBRÅKET! Sevve och Cassandra är i ett bloggbråk! Vem håller ni på, Sevve eller Cassandra?

Postat av: madde!

sv; nja sådär lagomt mycket:) dudå?

Postat av: danten89

Godis? Pengar? Presentkort?

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Vad ska du hitta på nu när det är långledigt?:)

Postat av: nicelle

Ja man kan nog börja på gymnastik när man är 17, om det är det du menar :)

Va tråkigt att ni förlorade :(

Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

fototillbehör :D



sv: hihi,tackar :D

kramis♥

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hudvårdsprodukter :D

Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv; nepp, ska bara umgås med vänner oså. vad ska du göra i helgen då? :)

Postat av: hannah

ska träffa massa vänner osv, resten år du läsa om på bloggen ;)

Postat av: emma

smycken, skor, kläder, böcker, musik.. egentligen allt förutom såna där skal till mobilen som alla har haha! :D

Postat av: elin

sv: nja ta de lugnt :D själv?

Postat av: Josefine Arvehall

Dagens blogg eller något:)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D

Postat av: Isa

veckans cooling haha;)

Postat av: Isabellasphotographing

hoppas du får en bra långhelg! :)

kram

Postat av: josefine ♔

sv: nja, ska träffa lite kompisar och dra några ridlektioner för min vän :) dudå? :)

Postat av: SAGA

fin blogg :d

Postat av: Therese

sv: Jag vet inte..? :) jag kommer inte på några ideer alls :p

Postat av: Wilma

Typ en länk eller en present, kuliga saker de ;) hare brao! :)

Postat av: Heddann - foto, stil & nail.

sv: Tack för tipset! :D



Jag vet inte, men kanske vinna något smycke. Eller jag vte ?! :P



Postat av: LIENE

Mascara, eyeliner, iphoneskal, kameraväska.... haha, sånt jag behöver. Eller någon bra film :D

Postat av: Anonym

Kanske om att vinna en slide header/design? Vilken tävling de än blir tycker jag att du ska lotta alla bloggar , 1 lott : "jag är med" 2lotter : följa på blogglovin osv..



Om du inte vill göra en design, så kanske lite små fix till bloggen? Asså typ en bild på instagram och sen vad man heter, kontakt eller kanske facebook ?

Så att fler vill vara med kanske du kan fixa 2 bloggar, för då är de ju större chans att vinna !



Hoppas de hjälpte dig !

Postat av: Amanda

Veckans blogg ;)

Postat av: Anonym

'En gratis design!!!!!

Postat av: Ruth

En design kanske:)

Postat av: Hanna

Jag tycker att man kan vinna någon sak, typ som en goodiebag eller något :)

annars typ veckans blogg eller dagens blogg ! ((:

Postat av: sussi

veckans blogg =)

hoppas du får en toppen helg =)

Postat av: Anna T

Veckans blogg e ju alltid kul ^^

Postat av: julia

Typ, sommarens blogg..:)

Kram

Postat av: Josefine

Jaa veckans blogg ;)



Sv: Vad ska du göra idag då? :)

Postat av: R O X A N A P E N A A ♥

Om en gratis design (a'

Kommentera gärna en utmaning i "Veckans utmaning" !

Kram :)

Postat av: Frida

Biobiljetter? :)

Postat av: Michaela

Du kan ju tävla om

Iphone skal eller olika behandlingar som finns på grupon osv!

Postat av: Johanna

Designpris :)

Postat av: Luz Mariana

Att bli få en länk till min blogg:)

Du har en jätte fin blogg!

//LMK

Postat av: Jossan ★

sv: Om kläder eller typ ha nån frågetävling där man kan vinna länk?:)

Postat av: Aida

Typ lotta ut mobilskal eller liknande! Eller helt enkelt ha en dagens/veckans blogg! ;)

Postat av: Agnes

Gärna en fototävling! Kolla gärna in min blogg.

Postat av: Johanna

Tänkte att du som tidigare tävlar ut att du fixar någons design :)Skulle jag bli glad över iallafall

Postat av: hanna

veckans blogg funkar alltid!

Postat av: moufieeh ♥

onepiece, ziperall, iphoneskal, smycken :)

Postat av: matilda

makeupstore smink !:)

Postat av: wicked syriansk girl

Haha, lotta ut en Robert Pattinson - då är jag med och tävlar! =P

Postat av: My

hmm... någon sak som gör så man får fler läsare :D haha <3

Postat av: tuuva

en grati design av dej!:P :D Tuuva

Postat av: Patricia

har faktiskt ingen aning haha! ;)

Postat av: Vicci

Bildtävling eller Veckans blogg kanske :)

Postat av: Tuva

De kanske du redan ska ha ändå, men dagen blogg/sweetie. Så kan du ha en varje dag. ;D

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Om 250-400:- på tvspelsweb!:) Super kul att vara med och drar alltid många tävlande!

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Fototävling, om typ 250:- på tvspelsweb.se

Eller Dagens blogg!:)

Postat av: Sigrid

en tävling om dessign på bloggen då skulle jag vara med och tävla jag vill jätte gärna ha en dessignad blogg av dig det skulle vara GRYMT COOLT!!!!! :D

Svar: ska fundera på det! :)
Felicia

Postat av: lina

skulle vilja ha veckans blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -