Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

himla somrigt!


Postat av: Anonym

Hej är allt bra idag:)?

Postat av: Anonym

Härligt!



Jag softade ute på balkongen typ hela helgen. Blev inte mycket dator. Mest instagram :P



Härligt med sommar =)

Postat av: Eviis<3

Sv; typ ingenting, skola ju! :(

Duråå?

Postat av: Elin Eriksson

Sv: Jag ska bada! Sjdå? :)

Postat av: johanna <3 ♫♪

Ja det är det verkligen :D

Postat av: Carro

Helt rätt! Uuunderbart! =)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; hihi jo :)

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Håller med dig! Så himla underbart. Åt också grillat idag (:



Sv; Jadu, jag blir ledig imorgon så ska först till tandläkaren och efter det dra in till stan och lämna Cv - söka sommarjobb! Därefter träffa en vän. Vad ska du göra imorgon ?

Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: hihi jo verkligen :DD

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: Imorgon blir det att stanna hemma från skolan för vi har nån slags ledig dag typ, och så ska jag bara sooooola hela dagen och älska livet haha :D Själv?

Postat av: josefine ♔

sv: hihi joo! :)

Postat av: st

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

Jodå! =)

Postat av: stina caesar

det ser hur härligt ut som helst, vad kostade din ritplatta, måste samla pengar till en :D

Postat av: stina caesar

idag har jag varit i norrköping med mamma HANDLAT MASSOR FINT, som du kommer se på min blogg om någon timme :) själv kram

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: haha orkar seriöst inte, har människor inget liiiv !? vet inte HUR många som tar just den bakgrunden..

Postat av: louise

Sv: Härligt!! Jo allt är bra med mig! Lite förkyld bara..

Har du haft en bra dag? :)

Postat av: Pernilla

gött väder!! =) Grillade idag med.

Postat av: Paulina

Sv: snäll inte mer reklam!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Postat av: terese - fotoblogg

sv; ah okaayyy :)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: haha jo.. fast skulle väl inte hindra dom från att redigera bort det lixom :p

Postat av: tess

Ooh wow, sommar sommar sommar. Så himla underbart det ser ut. Idag har det ju varit ett riktigt riktigt sommarväder, inte ens vindarna har ju varit kalla liksom!

Kram

Postat av: ♥ Hanna - Bloggen med stil ♥

sv: gud så härligt det ser ut dåå ! ;))

Postat av: Fanny - foto&vardag

sv: Haha jo, kolla glassarna som jag fotade igår. :)

Objektivmuggen har nog kommit nu ska hämta ut den imorgon! :)

Postat av: Linnea

SV; Jo det gör det verkligen! ;)



Kram

Postat av: Angelica & Rebecka

åh, så söt bild i din header :D



Titta gärna in på vår nystartade blogg och lämna en liten kommentar :D

Postat av: Ella

Ja, det är ju härligt och varmt väder! sommar snart :D Varsågod, vad bra. Allt är bra med mig också :)

Postat av: leonie

svar-- jo absolut! Checka gärna in min bloggockså :)

Postat av: Frida - fotoblogg

sv;härligt :D

imorgon blir det prao å så,själv? :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jättekul att du är med i veckans bloggtipstävling :)

Vinnaren presenteras på söndag! Lycka till!



Alla som länkat/länkar till tävlingen och lägger sin länk här (http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-2.html) har garanterat en länk. Har du redan gjort det kan du bortse från dessa rader - då är du redan medräknad! :)

Postat av: Åsa

Ja det ser jättesomrigt ut!

Mysigt!

: D

Postat av: Ida

Sv: Jo det ser jätte sommrigt ut! Vad har du gjort idag? Och hur gammal är du?

Postat av: andrea

SV Jo!

Postat av: Isa

va gott älskar grillad mat:D

Postat av: LIENE

Härligt värre!:O



gissa vem som solade idag! Jag:D så det kändes verkligen som sommar.

Postat av: ella - fotoblogg

Jo det gör det verkligen! :)

Postat av: Anonym

Jo det är bara bra , vad har du gjort i dag då?=)

Postat av: Lindita <3

Sv; Joooo gud vad det ser härligt och somrigt ut! Det är precis så man vill käka varje dag, i solen med bara ben och grillat!!!

Postat av: Jonna

Ser super härligt ut!"

Postat av: Ebba

ÅHMG vad mysigt. :O Sen att det är 20+ ute är ju också helt ok! ;)

Postat av: LillKoppen

Ja, visst är det somrigt ^^ Har du haft en bra dag? :)

Postat av: danten89

Jomenvisst :D

Postat av: MajaDahlberg

sv: Jo absolut !:D

Postat av: julia

sv: jo verkligen! :)

Postat av: Maja

SV; Jaoo super fint kort <3

Postat av: Anonym

joo haha!

Vill oxå :O <3.

Hoppas du haft en bra skoldag!

Postat av: Mikaela

sv: skönt! jora det är helt okej med mig tål inte pollen och shit så de tär lie obbigt just nu :/ men överlever :D

Postat av: sofia

sv: jo det gör det! :)

Postat av: Anonym

Åh, Jaa det gör det verkligen!

Så somrigt (:

Postat av: laura

sv: jag ska hålla i en idrottsdag med 1-5 i en skola och sen vila för är sjuk självdå? :D

Postat av: N

SV; hihi jo absolut :) mumsigt.

Postat av: elaine löfdahl! :)

åh, awesome bild! haft en bra dag? :)

Postat av: Ella

Jo verkligen :D

Postat av: Malin

Mysigt! :D

Postat av: fatuma

hahah jo så härligt! :)

Postat av: Elin ♪♫

Sv. Jo, jag ska först till tandläraren, sen skolan, sen ska jag väll hem och chilla, haha ;) Själv? ♥

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

gud så mysigt!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Sitter och tittar lite på tv :) själv?

Postat av: PandaTopLove~

MYS !



SV. Ah Okej : ) Är ditt tema ett pro tema ? it is right?

Postat av: Anonym

SV; joo de ser verkligen härligt ut :) :)



PS; Jag har en frågestund på min blogg, kika gärna in den och ställ frågor till mig :) http://elinpilgren.blogg.se/2012/may/fragestund-1.html#comment

Postat av: freja

Fin blogg, skönt med sommar snart också! ;D

Postat av: Elin

Sv: Imorgon är det skola igen, men efter det ska jag träffa en kompis :) Du då? :D

Postat av: essne

jo dagen har varit bra

sj då?

Postat av: TYRA

var gärna med i min veckans blogg och tävla om att bli länkad för mina 300-600 läsare :) Kram

Postat av: ViktoriaCaroline♡

det ser jätte somrigt ut :)

Postat av: Alexics

reply: Svara på kommentarer och fixar mina naglar!



Allt bra? :=)

Postat av: sofie

sv: ser både somrigt och gott ut ;)

Postat av: Victoria

Jo det gör det! ser Somrigt ut ;)

Postat av: Jossan ★

ÅÅH så underbart! Underbart gott med grillat också! :D

Postat av: Anonym

Vinnaren i dagens awesome är nu uppe!

Vann du inte? va inte ledsen det är bara anmäla sig till den nya omgången! :)

http://dreamsareborn.blogg.se/2012/may/dagens-awesome-1.html#comment

Hoppas du har haft en bra dag, kram♥

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: Haha sant, kanske får börja göra det.. Men så fult också att man behöver skriva sitt namn på varenda litet skit man gör lixom.. :/

Postat av: Nelly Gunnarson

Summer's in tha air! :D

Postat av: Amanda

Jo men visst gör de det :)

Postat av: ebba

vill du hjälpa mig att vinna en fototävling , kolla då mitt senaste inlägg , skulle uppskattas om just du ville rösta på mig , KRAM :)

Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: Har en video om det om du kollar under kategorin design och photoshop "skola" :)

Postat av: Moa johansson

hej, det är kul att du kommenterar och så min blogg :)

och idag har jag bara vart ute vart fint fint väder idag ju :)

klart ja kommer fortsätta kolla din blogg fina bilder och allt roligt att läsa :)

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

SV; Jo, absooolut och grillat är så underbaart gott!

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

svar: ja det gör det verkligen :D jättesommar

Postat av: hemlig beundrare

hmm! undrar vem det kan vara ;o

Postat av: [ J O S S E S P H O T O ]

Sv; Jo!

Postat av: LipGlossLover

sv: imorron blir det skola och efter det så får jag se, sola kanske :) durå?

Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

Postat av: amanda

sv: härlig bild! :D

Postat av: HANNA

SBAR. joooo ! asmysigt :)

Postat av: Anonym

Gud va gött!! :D

Postat av: Isabella Axelsson

sv: jag svarar på kommentarer, du? :)



kram



det vore super gulligt om du skulle vilja rösta på mig i Olivias fototävling! Min är bild nr 1.

Alla som röstar varje dag blir länkade i bloggen på söndag! tack på förhand sötis :)



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html#comment

Postat av: Lissen

Men så skönt att sitta barfota ute och äta.



Ha en fin vecka. // Lissen

Postat av: Anna T

sv: Jo de gör de verkligen :D härligt!

Göra imorrn då?

Postat av: Erika

sv: jo :-)



Postat av: Isabelle<3

Kommentera gärna vad du tycker om mitt senaste inlägg!

Kram

http://isabellealberti.se/2012/may/vi-ar-inte-battre.html#comment

Postat av: Louise

Sv: Härligt!



Inte mycket, själv då?

Postat av: Aida

Sv; Vaddå fel person? :P

Jodå, min dag har vart bra, var med vänner :)

Själv?

Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Åh vad mysigt!! Nu blev man ju inte lite sugen på grillat!! :D fin blogg du har! Kram!

Postat av: Christine

skulle uppskatta om du inte skickade reklam. tack!

Postat av: Rebecca Nilsson

Hur mysigt som helst det ändas som fatts på bilden är folk som badar^^

Postat av: Jonas

Helt klart =) det enda minuset är myggen där jag bor -_- de är precis över allt!

Postat av: Modekatt

Finns nog inget bättre än sol & värme & frillad mat:)Härligt!

Postat av: cecilia- NFL Flickvan

verkar ha varit fint vader i sverige idag?? har regnar det :(

Postat av: E V A ♥

Åh, underbart!! :D

besök gärna min blogg c: <3

Postat av: emma - skönhetsgalen

Ja, sommaren är så välkommen nu!



Min dag har bestått av ganska mkt stress, framförallt skolan. Men nu har jag tagit ett bad och mår göttans. Saknar bara gubben ;]



själv? :) hur har din dag varit? :)

Postat av: EVELINA

sv: ska precis gå och lägga mig, haha :) dudå?

Postat av: cecilia- NFL Flickvan

JA :(

Postat av: Bina

Sv:Jo de ser jätte

Somrigt

Ut !! Tecken på att sommaren

Är här

:D

Postat av: Anonym

väldigt fin blogg :)

Postat av: hanna ♡

bara bra hääääär :D hoppas att du får en fin dag idag :)

Postat av: frida nyburg

Jo det gör det:)



kram

Postat av: Beatrice

Jo de ser somrigt ut..

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

SV: Jag började egentligen innan dig om du kollar i mitt arkiv. Med självförtroende/pepp kategorin. Jag har bara inte kommit igång med dagens pepp, utan jag har det bara ibland..

Postat av: sandra

Verkligen somrigt!

Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

SV: Jag började ändån före dig, för jag började 20:45 och du 23:21 :)

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

Mm, himla somrigt! Härligt bild :)

Postat av: Laura

hej, sorry för sent svar men har inte hunnit blogga med datan! min långhelg har varit helt underbar! om du läst min blogg vet du vad som hänt! :) tack för kommentaren, blir jätteglad!!

Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Nä, vaknade nyss, nu blir det frukost på balkongen och sen skolan, har dock bara en lektion så det är sweet ;)

Själv då? :D Kram!

Postat av: sara

Nej, jag tog studenten för fyra år sedan ;)

Postat av: Sandra

Det ser somrigt ut och jag vill nog känna lite sommar spridas av bilden ;) Härligt, såhär vi vill ha det!

Postat av: Anonym

Jag hade ingen långhelg tyvärr.. men jag hade det bra ändå =) själv då?

Postat av: Ina♥

Jag vet inte vad som händer imorn. Om jag är hemma och är sjuk, så antar jag att jag bara är hemma ^^ men asså går jag till skolan hittar jag säkert på något roligt. Dudå? :)

Postat av: Ina♥

Jo det gör det

Postat av: Amanda ~ Fotocheyer

Hej! Hjälp mig och rösta på min vovve Svante i denna tävling: https://www.facebook.com/Ifhundkollen/app_342700399116378?app_data=4040

Postat av: Gardenhouse

Mm vad gott det ser ut!

Sussi

Postat av: Olivia - mitt livs citat

Svar: Haha jo!

Gu vad sura alla är? lägg ner va...

Postat av: N

Härligt

Postat av: Amanda

sv: hihi jarå! Jag tränade och lyckades stuka foten då.. Du då? :)

Postat av: EVELINA

sv: okej :D

Postat av: SaraH

Hej Felicia ! Nu har jag (Sara) och Caroline skapat en ny blogg med en ny "medlem" så du får gärna kolla den istället för fabulostwins.blogg.se! Den nya heter mysaca.blogg.se

Postat av: tessan

Hejsan :)

Jag hoppas att du inte blir sur eller något annat.

För jag har haft fullt upp hela förra veckan, för jag har hjälp en kompis att flytta, så det har tagit nästan hela förra veckan, och sedan har vi åkt iväg några gånger också, så jag har inte haft något internet ;)



Hur har du haft det under helgen?

Nepp jag har ej testat den :P

Postat av: Emmelie

Hej!

Svara gärna på min läsarfråga om accessoarer,behöver just ditt svar:)



Ha en fin dag! /Emmelie

Postat av: stefanie

## well, sitter inomhus på jobbet! När det är supersolstekväder ute :((



Hähä göru?

Postat av: FlizanLizan

sv: ja ;)

Postat av: E l i n [E.S.S.]

Svar: Långhelgen var full-späckad :) Sj då?

Postat av: Kattis

Ooooh, vad härligt det ser ut!

Postat av: aliengirl- Artist & Actor

Ja, jag ska också ut! Vill göra någon rolig video, lite skådespel typ. :)

Postat av: e.l.f. Cosmetics Scandinavia

Hej, ett tips till dig om du gillar smink! Hos e.l.f. Cosmetics erbjuder vi smink från endast 16 kr och erbjuder även mineralsmink från ca 30 kr. Frakten till Sverige går på 40 kr! Besök gärna vår hemsida www.eyeslipsface.se för att se vårt stora sortiment av kvalitetssmink till låga priser eller besök vår blogg www.beautydiary.se

Postat av: josefin

Sv: Japp, okej:D

Jag gjorde inte så mycket igår!:) dudå?:)

Postat av: Matilda

sv; det set jätte mysigt ut :D

Postat av: sofie

Ser jättemysigt, har tyvärr inte den möjligheten.



Bor du på landet eller i stan? :)

Postat av: sussi

åååååååååh.. va somrigt =)

Postat av: Louise

Ser härligt ut!

Postat av: Anonym

Håller med dig.. känns så skööönt att veta att sommaren är nära

Postat av: Anonym

:p

Postat av: Alva

allt bra idag? :)

Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

ser helt underbart ut!

hoppas du får en underbar dag! :)

Postat av: Emma ♥ Photo - Fashion - Friends

Sjukt snygg design! Har du gjort den själv? :D

Postat av: Alicia

Sv: Imorgon (onsdag) så ska jag åka till en annan skola på kvällen :) Sj?

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; japp, din då? :)

Postat av: Anonym

wedrtf

Postat av: Maliin^^,

härligt!:D

Postat av: ISABELLE

mysigt!! själv har jag solat hela dagen:)

Postat av: josephine

Det ser super härligt ut!



Ps. förlåt för mitt sega svar.

Postat av: ping lowhngren

hahah om det gör!^^

Postat av: Rebecca - [fotoblogg]

sv: nä, faktiskt inte.

Postat av: emma

Sv:Ja,det ser väldigt somrigt ut :)

Kram Emma.

Postat av: Anna

Nä, den var inte överdrivet somrig enligt mitt tycke.

Postat av: Jennifer - Fotolivets.blogg.se

Det ser jättehärligt ut! :)

Postat av: Felicia

ser ju jätte härligt ut! grymt med sommarvärmen! haft en bra dag? :)

Postat av: Hanna

SVAR: jodå då, det ser riktigt skönt ut - samma sak här, sitter ute med bara bikini och badar. inte helt fel! :)

men du, jag vill dock INTE ha någon mer reklam, men tack ändå.

Postat av: Isabelle :]

Sv: Jo ;)

Postat av: Frida

sv: vad härlig bild! :)

Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Grillad mat och bara ben är verkligen sommar! Härligt :))

Postat av: sofie

sv: bor i stan, ja, ganska så centralt. Vi har bara en inglasad balkong så man har inte möjligtheten direkt att sitta i gräset o äta grillat. Ja, vi kan ju typ inte grilla heller, eller jo med elgrill. I o försig kan man ju gå ut på utegården o äta där. :) Men jag trivs lika mycket fast än jag inte kan grilla osv.



Vad gör du? :)

Postat av: Natalie

Härlig bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -