Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mums!


Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Yes, hur mår du idag? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

lycka till :D

Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra?=)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

stackare :( jodå

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Haft en bra dag? Kramisar Carro

Postat av: Nicolina

Gott med hallon :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skrev ett inlägg :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe heeeelt olika beroende på vad jag skriver om xD allt från 2min till kanske en timme :p dudå?

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; krya! jo de är bra :)



vad händer idag?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha oj shit :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha minns ej vad vi skrev då :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

som sagt, mitt minne är också sämst xD

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

justja haha :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe ja precis :) oj jag vet faktiskt inte, har inte orkat typ :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha sen vet jag inte hur man gör (A) :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tell me :D

Postat av: - C H R I S T I N E -

Sv; Det är riktigt gott det :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hm okej :D ska kolla hhiih är det dyrt?

Postat av: Felicia

Din blogg är grym!

Postat av: - C H R I S T I N E -

Jag sitter här och lyssnar på lite musik bara. Vad gör du då? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

det är ju gratis ju :P

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Inte kul:( Ingenting, läxa blir det nog:)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

mena att 100kr om året är ju gratis:P

Postat av: - C H R I S T I N E -

SV; Hehe okej, Vad kollar du på då? :)

Just nu lyssnar jag på Raubiter - Allt förlorat :)

Postat av: carolina

sv: nej de duggar ^^

Postat av: - C H R I S T I N E -

Sv; haha okej, det glor min pojkvän också på. Så därför sitter jag här istället, Tycker inte om simpson :P haha

Postat av: Felicia

Hej! VIlken fin blogg du har!=) Du verkar vara väldigt duktig på headrar?

Postat av: Vendela

bloglovin byte? :))

Postat av: sarah

sv: Jag slappar lite :) själv då?

Postat av: carolina

sv: hehe nejdå ^^

Postat av: samira

ta det lugnt och njuta av sommaren! Kanske åker jag till hemlandet, inget är planerat ännu:D

Postat av: Felicia

Sv: Jag kommer såklart att följa din blogg!=)



Du gör vääldigt fina headers tycker jag!=D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha jag hade visst redan en :P

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Gud så skönt!:D

Postat av: carolina

sv: USCH! fast nu öser de ner här också :(

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hej! allt bra? :)

Postat av: Josefine

Sv: Hihi :D



Hur är det idag då? Blir du nå bättre? :)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; nice! ska träna =)

Postat av: Lisaq

Oh vad gott!!

Postat av: Anonym

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha aa :P

Postat av: Annika

Gott :)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Vi hyar inte heller någon läxa kvar, eller jo so´n som ska in imorgon:)

Postat av: Felicia

sv: Såklart jag ska ;)

Postat av: Josefine

Sv: Jaa trist :/

Jo det är väl bra,lite trött bara :)



Åh vad gott med hallon förresten,nu blev jag jättesugen :D

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra :D

Postat av: Annika

SV: läser bloggar och lyssnar på musik :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ska du göra idag då? :)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Nej.. ska skriva klart den ikväll. Men behöver lite hjälp så ska vänta på mamma hade jag tänkt:)

Postat av: Felicia

sv; ;D

Postat av: Josefine

Sv: Jaa verkligen fast jag är mer för jordgubbar faktiskt :D Hallon har en tendens att vara sura ;)

Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; innebandy, tränar handboll också :)

Postat av: Annika

SV: bloggar som jag läser dagligen kan du se i min meny under "värda ett besök" + så läser jag allas bloggar i The Kick Back Pack :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; ut och äta :)

Postat av: Nicolina

Sv. Svarar på kommentarer, själv? :)

Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; en kille :)

Postat av: Josefine

Sv: Hahah joo man får väl göra det,men jordgubbar är ändå godare än hallon,enligt mig iaf ;D

Postat av: Felicia

Sv: Inget, kollar igenom bloggar. Sj? ;)

Postat av: Nicolina

Sv. Okej ;) Vad händer i kväll då? :)

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Vi ska skriva och berätta om Abraham, Isak, Jakob Josef och 7 stycken till..:P

Postat av: ALICE

sv; skulle DÖ om jag vart sjuk nu... slutbetygen sätts om typ två veckor..

Postat av: Josefine

Sv: Hihi :D



Vad har du för planer för helgen då? :)

Postat av: Nicolina

Sv. Okej, tv och läsa på prov :P

Postat av: Paula

Åh hallon som är så underbart gott!

Postat av: saga

Svar: Jag äter faktiskt hallonpaj, haha, passade till ditt inlägg. ;)

Postat av: Felicia

sv: Oj, jag kollar igenom massa bloggar.

Några är : Kandylandy.se Tinkerbella.blogg.se fotokobran.se hofh.se tiepamandahh.se claraslife.devote.se frokennal.blogg.se keela.se caty.nu och sen läser jag alla som kommentarar min blogg ;) Men det är massor! Haha ;)

Postat av: ALICE

sv, ja, tyvärr :(

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jo.. inget jag uppskattar precis:)

Postat av: Josefine

Sv: Låter toppen :D



Ska nog kanske umgås med min bästa vän tror jag och kanske fota :)

Postat av: Daniella book

Jag tar det bara lugnt! Vad gör du själv?:D

Postat av: ALICE

sv; nej!

Postat av: Nicolina

Sv. Ja, jag vet.. I matematik, det är jätte svårt, hehe :P

Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

skickat bilderna på din mail nu :D

kram<3

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Haha nej, det brukar ju inte de:P

Postat av: ALICE

sv; jobbigt att skiljas från kompisar som ska flytta, pojkvän som ska flytta, allt?

Postat av: Josefine

Sv: Jaa verkligen,bland det bästa som finns.Särskilt att fotografera med en analog systemkamera i skolann för då får vi framkalla med vätskor,sjukt häftigt att se när bilden kommer fram :D



Vad har du för kamera? :)

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: jag svarar på kommentarer, sj? :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hade glömt och visste ej hurman gjorde :P nu ska det vara fixat :D funkar om typ 2 dagar ;D

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

okej bra!

ska jag mejla bilderna ? :)

Postat av: sara

ja footloose var riktigt bra, den måste du se! :)

Postat av: Johanna (sssundin.blogg.se)

Svar: Strut daim! ;)

Postat av: Jonas

Hallon och vaniljglass säger jag bara, hallon och vaniljglass! =)

Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: hihi, okej :D

Postat av: Elin :)

sv; hihii <3 okkiiii <3 allt bra? <3

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Precis men nu är det så tur att vi får göra den här so uppgiften på datorn så det går lite snabbare men det har tagit lång tid ändå..:9

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

typ svenska domäner haha :P

Postat av: Amanda

Just nu ska jag se på film sj? :)

Postat av: sara

det är en dansfilm skulle man väl kunna säga, en kille som flyttar till en stad där det är förbjudet att lyssna på musik och dansa på allmänna platser. låter kanske inte så bra men den var riktigt bra! :)

Postat av: Wicked syriansk girl

sv: Njaa...jag är mer en chokladtjej än glasstjej :P

vad är din favorit då?

Postat av: ▲ L I N D A

hej, allt bra? :D

Postat av: Elin :)

sv; krya på dig <3 stackare aldrig kul att vara sjuk! <3 D:

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

lite mer än 100 :P

Postat av: Anna T

Ja verkligen mums :D!



Sv: Ja de var den :D

Ska nog lägga upp en recension sen.

Allt bra?

Postat av: Daniella book

Vad trevligt!:D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vart då? :P

Postat av: ▲ L I N D A

sv: krya! det är bra.

vad gör du? :)

Postat av: Nicolina

Sv. Nej, inte alls :P allt bra? :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaha!! var det .se?

Postat av: Elin

sv; usch aldrig kul att avra sjuk! vad har du för "sjukdom" ;) <3 D:

Postat av: Daniella book

Hehe jaa! Vad gott med hallon btw!:D

Postat av: Olivia

Sv: så tråkigt, hoppas du mår bättre snart!



Vill du göra ett länkbyte när vi mår bättre?:)

Postat av: Felicia Andreasson - Foto

sv: Japp precis! :D



Åh hallon är så gott!

Postat av: Anna T

sv: Åh va jobbigt :(

Va är du sjuk på för vis?

Krya på dig

Postat av: Lisamarie

Sv: då har du missat nått :p

Postat av: Vanessa-http://ourmemoriiees.blogg.se/♥

MUMS!

Önskar en fin Torsdag! ♥

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

eller jooo.. det kanske kostade så men allt som allt blir det något med 100 :P

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

SÅ! :)

Postat av: Nicolina

Sv. Okej, krya på dig :)

Postat av: Kajsa

Håller med mums va med i Veckans blogg

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jag minns inte hqha köpte tydligen den 2010 xD

som sagt, minne guldfisk :D

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Jadå:D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahahahah ja tydligen :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

mamma har gjort det så :P

Postat av: Anna T

sv: Va jobbigt :(

Är också lite förkyld men har klarat mig med bara snuva än så länge.

Hitta på ikväll då?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jaa verkligen hahahah :P shit vad pinsamt att jag glömt den :p

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jadå det tycker du :P

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja såklart du var :)

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

men tyvärr länkar jag inte till någon :P

Postat av: Johannaaaa♥

-Jaa :)

Allt bra då?

Postat av: ▲ L I N D A

sv: kollar på djungelns drottning :D följer du det?

Postat av: Josefine Arvehall

Sv; Hehhe, har du skype?:)

Postat av: Elin

Kika gärna in och delta i veckans blogg på min blogg!:)



Jätte fin blogg och jätte cool header:D

Postat av: mathilda

jag har varit i stan med min syster sj då?:D

Postat av: sandra

vilken fin blogg du har ! vad händer i helgen ? ♥ bloglovin byte kanske ? :D ♥

Postat av: Anonym

Hej sötnos! Har du lust att hjälpa mig med en liten sak som skulle betyda JÄTTE mycket för mig?! Gå in och rösta på min hund. hade gjort mig jätteglad en sådanhär regning och bråkig dag. :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/may/rosta-pa-min-bebis-och-fa-en-lank.html#comment

Du får länkning på min blogg och facebook som tack! :) KRAMAR

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja, men dom frågade en grej :)

Postat av: Felicia

sv: Bara bra, sj? ;)

Postat av: Hanna

Hej!

Gör du bloglovin byten? :))

Postat av: Liborius

så gott:D

Postat av: Fanny

Mums, bär...

hur mår du då?:)

Postat av: Fanny

96a :) var någonstans bor du?

Postat av: 3mma

Åh vad gott! :D



sv: Gör det, den är god ^^

Postat av: Anonym

fin bild!

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: Anonym

Postat av: sandra

:) ska till en kompis och sova där :) men vad händer ikväll ?



jag har lagt till dig nu :) ♥

Postat av: Linda

mums va gott:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -