Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Usch! :(


Postat av: ♥ ida

örk!



sv: oki! ja det blir nog rätt mycket :) själv? :)

Postat av: Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 800 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

Postat av: Fanny

ville bara säga att det är någon som har tagit dina bilder !! :O på denna bloggen http://fittttta.blogg.se/

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

usch :O hatar kryp :S

Postat av: Ina♥

Lugnt. Usch äckligt..

Postat av: Anonym

Seriöst.. Jag ville bara hjälpa.. Om man skiter i sånna här chanser så har man förlorat vettet..



Hur känd kan man inte bli genom pengar? Resa vart man vill med sina kompisar.. Alla ser upp på en!



Till och med din familj! Efter något år skulle du till och med ha råd att flytta till USA, shoppa, sjunga, bli modell, starbucks, VAD SOM HELST?!

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/shopping-inne-pa-victoria-secrets.html#comments

Postat av: Sara

Fin blogg :)

Postat av: saron

fin blogg, hur gammal är du? :)

kram!

Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; jo den har varit toppen, dindå?:D

Postat av: fia

hejhej, jätte fin blogg har du :D

hoppas du njuter utav sommarvärmen! :)



kram



Ps, äckligt djur! :O

Postat av: Clara Ringqvist

Tack för din fina kommentar!

Kram

Postat av: Anonym

Hej skulle du kunna hjälpa mig med en header :)?

Postat av: INKILAS - ps och design

Hej, allt bra? Ska du se eurovision ikväll? Svara gärna på min fråga om vem du hejar på i det här inlägget:

http://inkilas.blogg.se/2012/may/an-everlasting-piece-of-art.html#comment

Skulle vara snällt! :D

Postat av: wannipha

fin blogg

Postat av: Mona

Allt bra med dig? :D

Postat av: LIENE

hatar dom!:( en gång hittade och kände jag en sån på ett väldigt fel ställe...

Postat av: Alexics

reply: Absolut!



Inte så mycket, ska snart åka iväg och köpa en morsdag present till min mamma! Själv? :)

Postat av: Elin Eriksson

Sv: Härligt! :D Jag ska grilla med en kompis, sjdå? :)

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej sööta du ;)) Nu är veckans blogg avslutad.

Blev det du? http://mohammedis.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg-10.html#comment

NY OMGÅNG KOMMER IDAG, MISSA INTE ;)



btw: Ska du kolla på eurovision song contest idag? ;))

Postat av: Annika

USCH!!!! :( Som tur har jag inte haft någon fästing än peppar peppar ta i trä.

Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Jasså, hur får man den knappen då? ^_^

Postat av: fia - pysslar, målar, syr

svar: det blir party idag :) !



uuusch, fy vad äcklig!

Postat av: Mona

- Samma :)

Vad gör du? :)

Postat av: mirre

Härligt :)

Idag ska jag mest ta de lugnt med pojkvännen oh senare ikväll blir de att äta ute med syrran oh mammi :) själv?

Postat av: Anonym

Hej är allt bra:)?

Postat av: Anonym

Sv: vad bra :D

Postat av: Ninni

Åh, hatar fästingar </3

Postat av: wannipha

sv: jo ska kolla på din så mycket jag kan

Postat av: Elefantnytt

örk :P

Postat av: fia

desamma! :) har nästan inte gjort något idag, solat bara mest :)

sj ?

Postat av: Iwy - Creative overload

De är riktigt svåra att ta kål på också, jag fick en på magen för några år sen och efter jag fick av den fick jag ta en stiftpenna och trycka stenhårt för att den skulle dö :P

Postat av: Jonas

Lök-kapslar säger jag bara. Vill du slippa fästingar helt, så testa då det =) prova även att stoppa dina byxor innanför dina strumpor, samt tröjan innanför dina byxor.



Jag har inte fått en enda fästing så här långt, trots att jag jobbat och sprungit ute i skogen i flera veckor ^^

Postat av: Tilda - En fotoblogg

Hejsan! Fin blogg, skulle vara kul om du ville klicka dig in på min och kanske lämna någon kommentar? Tack på förhand!

Postat av: MatildaE

Usch och fy och blä!

En fästing, eller? :O

Postat av: PONTUS ★ PHOTOSTORYY

Usch! Min katt brukar ha fästingar! (vänta visst är det en fästing?) Norrlandsbo, här finns det inte många;)

Postat av: Tobias

Vore kul om du INTE klickade in på min blogg och lämnade en kommentar!!

Postat av: Tobias

Vore kul om du INTE klickade in på min blogg och lämnade en kommentar!!

Postat av: Tobias

Vore kul om du INTE klickade in på min blogg och lämnade en kommentar!!

Postat av: Tobias

Vore kul om du INTE klickade in på min blogg och lämnade en kommentar!!

Postat av: Tobias

Vore kul om du INTE klickade in på min blogg och lämnade en kommentar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -