Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

snyggisar!


Postat av: Olivia

Snygga! :D å snygg design på själva bloggen :D

Postat av: terese - fotoblogg

snyggaaaaa!

Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: så bra :)

haha ja det funkar väll, är inte världsaktiv direkt menmen ;)



ha en bra dag!

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Tack! :D

Postat av: Alicia

Sv: Aa! :)<3 Snyyyyygggaaa!! Jag har också gjort ett inlägg om jenas & jeansshorts samt jeansjackor tidigare idag, titta in & släng in en kommentar om dom snyggaste!:D

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

sv: Haha, googla =P

Postat av: Anonym

sv: jag lägger in bilder :)

Postat av: Anonym

sv: jag lägger in bilder :)

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

sv: Det är inget "det" :P Det är en "han".

Vad konstigt att du inte har hört talas om någon som heter Robert Pattinson :s

Postat av: emma

snygga shorts!

sv. hehe ja.. den andra var lite för vintrig. så denna får duga tills jag får en annan! :D

Postat av: Alicia

Sv: AA, vet du nån hemsida eller affär man kan köpa det i? <3

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Vit blå bakrund :D

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

sv: Ahh, I see...

Varför, om jag får fråga? :P

Postat av: tina

Nu är dagens blogg igång! Anmäl dig, Vinnare dras ikväll :)

Postat av: ~ L I N N ~

Jag gör inte så mycket, själv då ? :D

Postat av: Alicia

Sv: Okej, då måste jag kolla in veromoda! :D

Postat av: emmaws

svar; vsg, går du i en musikskola eller? :)

Postat av: sammy

var jätte gärna med i vår frågestund! frågar du mer än 6 frågor får du en länkning!!! --->

http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

Postat av: Ysen


URL: http://y
Postat av: Ysen

OMG!! SÅÅÅÅÅ SNYGGA!

Postat av: Jossan ★

Sjukt snygga shorts ja, vart hittade du dom?:o



sv: Så lite så! :)

Postat av: JohannaB

Sv; Haha ;) Ja, jag kollade på youtube ;)

Postat av: Anonym

va med i veckans blogg & få chansen att få över 100 läsare garanterat!

http://thelmajohanna.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment



(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer, vill bara ge dig chansen att få fler läsare, hihi )

Postat av: ebba

har nu startat en kvällens blogg , va gärna med i den :)

Postat av: frida

Sv: du skrev "jaha, var det bra?"

Postat av: Hanna

gosse va snygga!

Allt bra? :)

Postat av: Louise

Heeeej!!

Önskar dig en fortsatt fin fredagseftermiddag ;D

Postat av: frida

sv: nej, jag skrev vilka låtar jag kunde på gitarr haha! ;D

Postat av: Hanna

sv: Ja, väldigt trött eftersom jag inte gjort något på hela dagen.. Men jag antar att det blir så..

Postat av: Louise

allt är bra, tack . Hur är det med dig?

Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

Jaha ja, men ge den en chans =D

Postat av: Hanna

sv: Tack, antar att det är många som har det haha.. ;)

Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: joo det kan jag idag eller imorgon men kan säga till när det är uppe :D

Postat av: A L I C I A - aliciaalinnea

Svar; Helt okej! :)

Postat av: Juni

det är bra, haft en bra dag? :)

Postat av: Lovisa

snygga!<3

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

ellerhur :D ja det är den :D älskar den! är din bra?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

aha okej :D hur ser din ut?

Postat av: emma

sv. joo :) men vad ska du göra ikväll då?

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

oj shit :O haha, har du ingen bild? :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Ja gör det :D

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

det låter asbra hhhihi :D

Postat av: JohannaB

Sv; haha ;) Ja

Postat av: J U L I A S '

Vad tycker du om header jag gjorde nyss? :) http://juliassphoto.blogg.se/2012/may/hej-pa-er.html#comment KRAM!

Postat av: Juni

Min dag har varit jättebra, vad har du gjort idag? :)

Postat av: Junitjej

Jättekul att din blogg finns med på aktiva listan! Det var så jag hittade din blogg!! Hur många besökare har du per dag?

Ha en trevlig fredagskväll!

Postat av: J U L I A S '

sv: hmm, men kolla headern ja har där uppe :D

Postat av: Anna T

Wow sjukt snygga :D!



sv: Är det sant :O?

Mina favoriter är: The fountain, eternal sunshine of the spotless mind och moon.

Postat av: Lina

sjuukt balla! :)

Postat av: Juni

Lite olika, vad gör du? :)

Postat av: Isa

va coola:)



Sv. hihi okej:D

ha en bra kväll

Postat av: Elefantnytt

Häftiga =)

Postat av: Fanny

Sv: allt är toppen :)

Postat av: Jennifer ♥

sv: Idag så har jag varit på stan och köpt hårfärg och har färgat håret :) vad har du gjort idag ? :)

Postat av: ▲ L I N D A

åh så snygga! vart finns dom? :D

Postat av: Moa

sv: Okej,har precis kommet hem från en kompis!



Vad händer ikväll då?



Kram Kram

Postat av: Caroline

Vilken härlig header du har! :)

Postat av: Linda

Wow de var grymt snygga!

Postat av: Junitjej

Svar: Själv har jag bara några hundra besökare per dag.

Postat av: Sonny

Visst är dem?!?!<3 Jag vill så gärna ha dem<3.



sv: (; Idag har jag varit hos doktorn, efter många om och men c: och fått medicin<3. Så mycket mer har jag inte hunnit med. Ska dock skriva en inköpslista till flytten jag ska göra i sommar och sen blir det let's dance då min systers gamla lärare är med! :) Själv? :)

Postat av: Anonym

Sv: bilder på Theo :) Hur mår du :)?

Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Nu på långledigheten så är jag lite i Göteborg sen ska jag nog vara med min pojkvän! :)

Vad händer ikväll?:)

Postat av: My

sv: jag vet, och det är skit bra! :D men typ något mer som gör så man får mer besökare, vad vet jag inte riktigt :D

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

Postat av: Juni

vad gör du? :)

Postat av: Karro

Allt bra? :D

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

gubben har jobbat över så det har inte blivit mycket till långhelg här :P vad har du för dig då?

Postat av: isabel

Gud vilka fina! VAr kommer dom ifrån?

Postat av: Nelly Gunnarson

SV: Här står allt jag gjort under denna långhelg hittills: http://nellyland.blogg.se/2012/may/utkast-maj-18-2012.html#comment

Vad har du själv gjort? :)

Postat av: 3mma

Riktigt snygga! :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Missa inte mitt senaste inlägg. Kommentar nr 300 får en fet bildlänk i nästa inlägg!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/kommentar-nr-300.html

Postat av: Sofia

Oj gryma!

Vart har du hittat dom?

Postat av: Ina♥

Nej inte precis. Självdå? :)

Postat av: Sara

SV: nej inte så mycket, jag jobbade faktiskt idag, så det känns som en vanlig helg för mig :P Fast jag var ju iof ledig i torsdags.

Postat av: emmaws

svar; ja :)

jodå det har jag haft sj?

Postat av: Elin

Sv: Min dag har varit bra, din då? :)

Postat av: Maria

sv: jorå, den dög :)

Hur har din dag varit då? (:

Postat av: Ella ✰

sv: Jo, helt underbar! Var på bio med mina vänner c:

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Det kommer nya chanser!

Funderar på att ha en liknande tävling snart igen :D



Allt är bra idag, själv då?

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: naa, jag vet inte riktigt :)

Vad gör du då? :) Sovit gott?

Postat av: LIENE

Wow, väldigt snygga!

Postat av: My

några planer inför idag ? :D

Postat av: Julia (Fotoblogg)

sv: tack så jättemycket! :D



Var har du hittat de shortsen? :o

Postat av: Josefin

Måste säga att du har en underbar blogg! :) Älskar din header!

Postat av: E V E L I N A

Åh så snygga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -